{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Træning efter KS {{forumTopicSubject}}

Nu er det ved at være 14 måneder siden jeg fik ks, og har ENDELIG fået taget mig sammen til at begynde at træne maven lidt. Er så startet på The Plank Challenge (er på dag 4) og vil nu høre jer om det er normalt at det gør herre ondt i arret? Ved ikke om det er selve arret eller om det er lige under, men ondt gør det i hvert fald.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning efter KS
  • #1   2. jan 2014 Det havde jeg også fik afvide jeg skulle passe på med at gøre det som udløste det, skulle træne videre med nogle øvelser som stadig arbejdede med maven ba re ikke gjorde så ondt

• #2   2. jan 2014 Dejligt at høre det ikke bare er mig der er mærkelig smiley Jeg passer skam også på, har valgt at vente med the plank Challenge til jeg er kommet lidt i gang og det ikke gør ondt mere smiley

• #4   2. jan 2014 mit bliver også meget hård hvis jeg ikke nulre det engang i mellem. jeg plejer ca en gang om mrd at massere arret så forbliver mit blødt

• #6   2. jan 2014 mor til cecilie kender det så godt jeg burde også gøre det oftere men stadig efter 2½ år skal jeg virkelig kæmpe med mig selv for at røre det jeg bliver fysisk dårlig af det, selvom jeg ved det 100% foregår oveni hovedet. tror der er mange der har det sådan

• #7   2. jan 2014 Nu ved jeg ikke hvad The Plank Challenge er, men tænker at det er planken du skal stå i x antal tid om dagen.
    Jeg har læst flere steder at den øvelse ikke er god til kvinder der har født, i det dine "mavemuskler er blevet delt" og planken ramme de muskler helt forkert.
    Jeg får selv ondt i mit KS ar ved den og er stoppet.

• #9   2. jan 2014 Boffie's mor, det er lige præcist den. Har også læst lidt mere om det og overvejer om jeg ikke bare skal bytte den ud med de gode gamle mavebøjninger. smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #10   3. jan 2014 Hvis det gør ondt skal du lade være, det var den besked jeg fik. Så lav noget andet som ikke gør ondt.
    Mit gjorde også ondt længe efter hvis jeg skulle løfte noget

• #11   4. jan 2014 Mit gør ikke ondt mere, derfor jeg tænkte at nu ville jeg starte op på noget. Men har holdt 3 dages pause fra alt nu og smerterne er væk igen. Så må se om jeg kan finde noget jeg kan uden det kommer til at gøre ondt.

Kommentér på:
Træning efter KS

Annonce