1.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

hvad sker der for kroppen :/? hvad sker der for kroppen :/?

Ih min krop spasser total ud pt smiley
De sidste 3 mdr har min mens slet ikke været normal smiley
Normalt tager jeg den sidste pille torsdag, og får min mens søndag, og det slutter gerne torsdag/fredag igen.

For 3 mdr siden: 14 dage før sidste p pille: meget ømme bryster og smerter i underliv hele tiden, 7 dage før forventet mens, begyndte jeg at pletbløde...hvilket jeg gjorde resten af den uge, så fik jeg min normale blødning...eller sådan da..det varede kun 3 dage og det var ganske lidt..

Sidste måned: 1 uge før forventet mens: ømme bryster, lørdag smerter i underliv (ømhed i underliv) søndag forventet mens...det kommer først mandag..og varer så til lørdag aften...så ca 6 dages blødning.. ondt i underlivet hele vejen igennem.

Denne gang: Tog den sidste p pille torsdag.ømme bryster..blev negativ fredag, opdagede om aftenen jeg blødte (altså fredag er første pillefri dag), det stoppede igen. Idag lørdag i ny og næ ondt i underliv, og bløder igen.. og normalt skal jeg først begynde at bløde søndag..!

Fik også 2 knuder (tror det var myoser) i nakken, der gjorde ondt. De gik væk efter et par dage.

Har været lidt stresset den sidste måned pga arbejde, men det plejer ik at påvirke mig på min mens.. og det hænger ik sammen med de 2 forrige måneder....
Sys godt nok min krop er underlig for tiden smiley

Bare lige lidt brok.
Nogle der har oplevet så meget "kaos" på p piller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad sker der for kroppen :/?
Kommentér på:
hvad sker der for kroppen :/?

Annonce