21. mar 2008 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Stort dilemma {{forumTopicSubject}}
Hej tøser .
Jeg er super glad for at være gravid .. Og har prøvet i lang tid nu.. Men jeg har en veninde som har prøvet i et par år nu uden held.. Hun har skrottet alle hendes venner og veninder der har fået børn fordi har det så træls med det .. Jeg har så fortalt hende at jeg havde haft en sa og at jeg har været mega bange for at fortælle hende om mine planer da jeg var bange for hun vil afskrive mig .. Det sagde hun så at hun ikke ville . Da hun gjorde det ved dem der postede ting og sagde om deres liv på fjæs .. Hun har haft det fint med den ene søn jeg har og været glad for ham . Men nu her da jeg gjorde det officielt at jeg var gravid, har hun slettet mig som ven på facebook og slet ikke skrevet til mig ..
Nu står jeg bare her og er rigtig ked af det og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det og om jeg overhovedet kan gøre noget ved det .. Er super ked af det på deres Vejle at de prøver og prøver og der ikke sker noget .. Og tænker rigtig meget på dem .
Syntes det er mega hårdt .. Har i nogen råd ?
Tak fordi i gad at tage jer tid til at læse det her ..
Go aften til jer alle
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Måske hun snart selv bliver gravid, og så kan være din ven igen?
Hun har tydeligvis rigtig ondt, og har det rigtig svært med sin situation.
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.298
Tror ikk der er noget du kan gøre, hun må jo have tænkt sig om, inden hun har taget beslutningen om at slette dig.. Er i kun venner på FB? For hvis i er nære venner vil jeg da ringe til hende og spørge om det?
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
mar 2008
mar 2008
Stort dilemma