{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Voksi med bæreplade {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en voksi i gave uden bæreplade og har så en Nitro City bag, jeg ved at bærepladen er 77cm lang men City bag'en er 75cm, jeg ville gerne bruge voksi som lift men tror i at man kan skære af pladen så den ville kunne bruges i City bag'en?

Og lige et andet spørgsmål, hvor meget tøj giver I jeres bebser på når de sover udenfor i voksiposen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksi med bæreplade
  • #1   9. nov 2012 første ? ved jeg ikke..

men jeg har altid kun givet lukas strømpebukser eller alm bukser på og en varm bluse da armene jo ofte kommer uden for dynen... og han har altid været dejlig varm, selv i frostvejr...

• #2   9. nov 2012 Vi har en emmaljunga cerox 360' som barnevogn til vores den første og havde derfor fravalgt lift.

Vi brugte kun voksi med bærepladen.

Ved at når vi lægger ryglæn ned i voresklapvogn, så folder den automatisk en kant op så lift/voksi ikke kan glide frem og tilbage.

Du er nød til at prøve dig frem..

Vores den første er fra september '08 og han sov ofte kun i body og eller alm tynd tøj + en djævlehue. På kolde dage fik han handsker på. Kan huske at sp kom i december hvor der var - grader og sne, der var hun noget overrasket over at han ikke sov i mere..

Freya er fra april i år og sover i voksi urban, da hun sparker sig ud af den alm voksi. Hun sover i sit alm tøj... På kolde dage får hun en djævlehue på - men handsker hiver hun af og smider ud af barnevogn..

• #3   9. nov 2012 Vl du bruges posen til også at bære hende i? Eller er det udelukkende at den ligger der allerede nu og hun kun over i den? For den er skide træls ar gå med når der er vægt i smiley

Mht tøj, her har han bar Evans unser på, og så får han en teddy-fleece "trøje"/jakke og en hue... For hans arme ligger altid oppe ved hans hoved.. Og ja så har han enden vanter på, eller ærmerne bukket om til vanter, ellers er hans hænder iskolde!

• #4   9. nov 2012 Det er fordi at vi har brug for at kunne bære hende i den i stedet for at bruge lift, men da hun sover i den i City bag'en så skulle den jo kunne være der også og der er den for lang.. Vil det mon blive for blødt hvis man syede nogle hanke på en lift madras?

• #5   9. nov 2012 hm... hvorfor så ikke skære de 2 cm af bærepladen?

• #6   9. nov 2012 Jeg har en lift madras så det ville jeg kunne gøre... Men har ingen bæreplade så skal købe en til at skære af.. Jeg må se om jeg kan finde en brugt..

• #7   9. nov 2012 Bærepladen er polstret, så den kan man ikk bare skære af.

• #8   9. nov 2012 Er betrækket ikke til at tage af?

• #9   9. nov 2012 Jo man kan - pernille...

I den rigtige voksi er der en plade inden i 'bære plade posen'...

Vi har nemlig lige haft vores skilt, da den skulle vaskes... i bunden af bæreplade posen er den lukket med velcro og åbner man der kan man hive pladen ud og putte resten i vaskemaskinen..

Kommentér på:
Voksi med bæreplade

Annonce