1.401 visninger
|
Oprettet:
Voksi med bæreplade {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået en voksi i gave uden bæreplade og har så en Nitro City bag, jeg ved at bærepladen er 77cm lang men City bag'en er 75cm, jeg ville gerne bruge voksi som lift men tror i at man kan skære af pladen så den ville kunne bruges i City bag'en?
Og lige et andet spørgsmål, hvor meget tøj giver I jeres bebser på når de sover udenfor i voksiposen?
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
men jeg har altid kun givet lukas strømpebukser eller alm bukser på og en varm bluse da armene jo ofte kommer uden for dynen... og han har altid været dejlig varm, selv i frostvejr...
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Vi brugte kun voksi med bærepladen.
Ved at når vi lægger ryglæn ned i voresklapvogn, så folder den automatisk en kant op så lift/voksi ikke kan glide frem og tilbage.
Du er nød til at prøve dig frem..
Vores den første er fra september '08 og han sov ofte kun i body og eller alm tynd tøj + en djævlehue. På kolde dage fik han handsker på. Kan huske at sp kom i december hvor der var - grader og sne, der var hun noget overrasket over at han ikke sov i mere..
Freya er fra april i år og sover i voksi urban, da hun sparker sig ud af den alm voksi. Hun sover i sit alm tøj... På kolde dage får hun en djævlehue på - men handsker hiver hun af og smider ud af barnevogn..
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Mht tøj, her har han bar Evans unser på, og så får han en teddy-fleece "trøje"/jakke og en hue... For hans arme ligger altid oppe ved hans hoved.. Og ja så har han enden vanter på, eller ærmerne bukket om til vanter, ellers er hans hænder iskolde!
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
feb 2009
dec 2011
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
dec 2011
feb 2009
I den rigtige voksi er der en plade inden i 'bære plade posen'...
Vi har nemlig lige haft vores skilt, da den skulle vaskes... i bunden af bæreplade posen er den lukket med velcro og åbner man der kan man hive pladen ud og putte resten i vaskemaskinen..
Voksi med bæreplade