{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

voksiposen {{forumTopicSubject}}

hejsa tøzzer.

har lige brugt for jeres viden omkring voksi posen.
hvilken en af modellerne har i. har i med bæreplade og hvad med sommerdynen.

hvad er jeres erfaringer med den. jeg overvejer at købe en eller ønske mig en i dåbsgave til min søn. men kan ikke helt finde ud af om en flecce dragt er ligesågod også bare en dyne over.

hvor lang tid bruger i posen og bruger i den om sommeren med en sommerdyne i. eller hvordan. kom med jeres erfaringer :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  voksiposen
  • #1   26. apr 2010 Nu er min pose en Slee Bee fra Bilka. Den er jeg rigtig glad for.
    Har brugt den uden bæreplade (han fik den som 1 årig).

I vinter da der var sindssygt koldt havde jeg begge dyner i og gav ham en fleecedragt på og så ud at sove. Var rigtig passende temperatur.

Nu sover han med én dyne deri og kommer bare ud i det tøj han har på, måske med en hue. Dejligt at slippe for alt det pakken ud og ind af tøj.

Jeg har endnu ikke haft den om sommeren men jeg vil umiddelbart tro at den bliver for varm når sommeren kommer, den passer fint nu jo.

Har syet et ekstra betræk til den i smart stof så nu kan jeg lægge en dyne i hver pose og så er der to poser, en til ham og en til søster der kommer til september.

Jeg vil sige jeg har været utrolig glad for min fleecedragt også. Den ville jeg ikke have undværet. Også til at have på i bilen osv.

• #2   26. apr 2010 Havde en original voksi til min store datter. Hun brugte den fra hun blev født og til hun stoppede med at bruge klapvogn.
    Der var både sommer og vinterdyne i og med bundplade, for ellers kan man jo ikke bære dem rundt smiley

Hvis jeg sku ha en igen, ville det blive en voksipose fra trille, da de er ligeså gode smiley

Lige nu sover Bella i en tynd fleece og med dynen over.
    Kan bedre lide lift når de er nyfødte så de ligger godt pakket ind, med de høje kanter smiley

• #3   26. apr 2010 jeg har brugt min vokse (den orginale) i vinter hvor han lun har sovet i sit tøj og en fleece trøje (samt hue og vanter naturligvis) og har aldrig været kold. Så den kommer uden tvivl frem igen til efteråret... har overvejet sommerdynen, men han er sådan en varm dreng og sidste sommer hvor han var spæd sov ham oftes kun med et tæppe over, så jeg tror det måske er spild af penge..

Jeg brugte bære pladen meget lidt da jeg som Isaa bedst kan lide liften når de er helt små...

• #4   26. apr 2010 åhh iøvrigt har jeg osse brugt den som kørepose i klapvognen...

• #5   26. apr 2010 Er der i Voksi posen både en sommer og vinter dyne?

Min Bilka model er med to ens tykkelse dyner der kan knappes sammen til en tyk dyne eller skilles til to tynde dyner. Men sådan er den originale måske ikke?

• #6   26. apr 2010 okay. Andreas bliver også så sur hvis han skal i alt muligt tøj for at sove i barnevognen. jeg er også rigtig glad for vores lift den er med overalt, men sys at det var rigtig smart med voksien eller sleep bee at de bare kunne puttes ned i dem.

man kan købe sommer dynen til den, det er et tyndt bomuls tæppe i stedet for uld dynen.

men hvad er bedst voksien eller sleep bee. voksien er jo pænt dyr kan man jo sige.

• #7   26. apr 2010 Ja voksi er pæn dyr, men det er uld dyne og den kan bedre regulere varmen end dun dynen.

Men jeg har INGEN som helst problemer haft med min sleebee og er rigtig glad for den, så ingen tvivl om jeg ville spare de penge og købe sådan en igen om det blev nødvendigt.
    Man kan også sagtens selv lave et tyndt tæppe til at lægge i den hvis den ene dyne er for varm.

Men det er jo en smagssag. Dem der har voksi vil jo nok anbefale den, forståeligt nok :o)

• #8   26. apr 2010 ja voksi er dyr, derfor købte jeg min på TS for kun 500 incl bæreplade og den er lige så pæn som ny... det er jo næsten det samme som en ny slee bee pose... jeg læste der var mange der havde købt sleebee eller drømmeposen, og alligevel havde købt voksi, fordi de ikke var helt tilfredse med den anden

• #9   26. apr 2010 Jeg valgte Trilles udgave af den da jeg synes voksi er for dyr i forhold til at Trille er så fin og stort set magen til smiley

• #10   26. apr 2010 lykke

hehe, det er bare iorden :0) man kan købe dem i alle baby butikker. jeg er ved at finde en brugt og vil så få mon mor til og sy et nyt betræk til den. de koster 2000 kr. for ny af.

• #11   26. apr 2010 Anton ku slet ikke li sin voksipose, han vil puttes med dynen helt oppe under næsen så den røg hurtigt til salg , nu har han dyne og en multipose fra www.fleece.dk og det fungere super

(link fjernet)

her i vinters har han haft multiposen - ekstra uldsokker, hue og handsker samt sin gode dyne på ud at sove.

• #12   26. apr 2010 jeg ville tage en 80-100 så han kan bruge den hele næste vinter - det er mest ærmerne der er lange og de kan jo smøges op -

• #13   26. apr 2010 den er godt nok smart. det ser ud til de sidder bedre end molo dragten eller er det bare mig. det ser ud til jeg er nødt til og invester i sådan en, ved siden af :0)

• #14   26. apr 2010 læg mærke til at man kan få fleeceposen i pink til 50,- ved køb af en til fuld pris - måske kunne den farves f.eks sort i vaskemaskinen ???

Kommentér på:
voksiposen

Annonce