{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Træt efter gylp {{forumTopicSubject}}

Min lille Silje på 8 uger ammer jeg normalt men da hun ikke tager helt det på SP ønsker fik jeg af vide at jeg skulle prøve med lidt mme, det har vi så forsøgt med nogle gange men hun vil ikke ha' det men idag lykkedes det så kl. 18.30 at få hende til at tage 50ml, men så kl. 20 ca gylpede hun 4 gange rigtig meget, og der efter har hun været meget døsig, sovet lidt og været lidt vågen og når hun er vågen er hun slet ikke sig selv hun er helt slatten og ligger bare og kigger, og klynger indimellem.. Normalt gylper hun ikke, sidst hun gylpede var også efter mme.. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig, det er nu 4 timer siden og jeg har prøvet at ligge hende til brystet men hun vil ikke tage, hun ligger bare og slikker på brystet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt efter gylp
  • #1   22. okt 2012 giv hende tid og lad hende selv melde sig...

det gamle ordsprog; du kan trække en hest hen til det´s trug - men ikke tvinge den til at spise...

Min sp sagde at alt inden for 1 time efter måltid er gylp og alt efter 1 timer er opkast. Og man ved jo selv hvor hårdt det er at mad kommer den forkerte vej.

Jeg har kun supleret med mme de dage hun tømte begge babser, ellers ikke. Babserne regulere jo mængden efter barnet's behov og begynder man på mme, så kan det give bagslag...

Hun var jo nok allerede træt inden gylp/opkast - så hun er nok en smule overtræt og bare vil have alm omsorg og putte i mors trygge favn..

• #2   22. okt 2012 Er fuldstændig enig i det med mme, og spurgte også SP om hvorfor at jeg skulle give hende mme når jeg havde selv til hende, vi er fuldstændig besluttet på herhjemme nu at SP kan sige hvad hun vil men vi er slut med mme, gider ikke det pjat..

• #3   22. okt 2012 Freya kom altså selv op i vægt på min mælk... Min sp sagde at jeg kun skulle give mme, hvis hun tømte begge mine - ellers ikke. Dertil skulle jeg helst side i ca. 1 time i start og lade hende ligge og sutte, selv i søvne... For at vække hende var omsonst, uanset hvad sov hun blot videre. Også for at hun kunne ligge og få den fede mælk,

Tænker også at hvis du slet ikke havde næring i dit mælk, ville hun jo ikke tage på overhovedet... Hun tager trods alt lidt på hele tiden...

En overgang malked jeg det bryst hun havde spist sidst ved ud, så jeg havde ekstra til sidst på dagen hvis det kneb og ikke skulle lave mme. Men har altid haft brik mme i huset, har dog blot fortyndet det med vand - for rent mme nægter hun.

Kommentér på:
Træt efter gylp

Annonce