2. nov 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Bryster bliver ikke hårde, er der mælk nok? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg ammer vores datter og det går bare super godt. Hun har været så dygtig til at sutte lige fra dag 1 af og mælken faldt hurtigt til.
De første par dage blev mine bryster hurtigt store og spændte og føltes virkelig fyldte når hun ville have mad ca hver 3-4 time.
Nu er hun 16 dage gammel og hun er glad og tilfreds hele tiden så der må jo være mælk nok og jeg kan jo også se hvis hun slipper midt i måltidet at der kommer en fin stråle.Der går stadig 3-4 timer mellem måltiderne men mine bryster bliver slet ikke spændte mere. Det føles slet ikke som om de bliver fyldt op, de er bare helt almindelig og bløde.
Er der andre der oplever dette? Jeg bliver da helt nervæs for om produktionen er ved at gå i stå eller hvad der sker?
Men hun er jo tilfreds og alt det så jeg må jo gå ud fra der er mælk nok og det mætter hende fint.
Kan bare ikke huske det fra da jeg ammede Lui, der syntes jeg altid mine bryster var store og spændte, ændrer det sig fra første til anden gang?
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Men husker bare mine bryster altid var spændte sidst jeg ammede men Lui var heller ikke helt så god til at spise som Frida er, hun er en rigtig lille ivrig unge
Man skal nok bare lade være med at sammenligne for meget, de er jo vidt forskellige.
nov 2008
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Mine var også knudede og stenhårde i starten, men så blev de bløde og jeg troede min mælkeproduktion stoppede, så prøvede at få noget ud med en brystpumpe men der var nu godt nok mælk.
Så jeg fortsatte bare, Det er helt normalt
nov 2008
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Bryster bliver ikke hårde, er der mælk nok?