Tomme Bryster ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg fødte en skøn dreng d. 21/04 2012'
så han er dermed 5 dage gammel nu, vi fik godt gang i aminingen, men har desværre måtte gå over på brug af flaske med mit eget mælk i (forhåbentlig kun for en kort periode, hvis ikke han nægter brystet) hvilket er gået suverænt, jeg har malket ud hverdag som og lige så ofte som jeg normalt ville skulle amme, der har været massere af mælk og det har sprøjtet og løbet til højre og til venstre ..
Meen i dag her hen af middag forsvandt den irriterende spænding der har været og brysterne blev bløde og føltes tomme, og pludselig kunne jeg kun fylde en kvart flaske frem for en hel ved malkning, nu prøvede jeg igen her for kort tid siden og endnu mindre mælk bød sig ..
Nu tænker jeg, hvor bliver min mælk dog af ?? den kan vel ikke bare stoppe med at blive produceret når de er blevet tomt efter hans mad forbrug ??
jeg har været fokølet idag hvis det kan have noget at sige ??
Mvh Den bekrymrede mor
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Men tænker du evt kan have ham at ligge hos dig mens du malker ud, eller ligge med ham på maven hud mod hud, bare med et tæppe eller dyne over jer så i selvfølgelig ikke bliver kolde. Det kan hjælpe på at få gang i produktionen igen.
Hvis det er til det, så evt. malk ud mens han samtidig spiser - måske manden kan sidde med ham og give flaske lige op af dig mens du malker.
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 224
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 48
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 224
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
Ville også prøve at ligge til igen hvis jeg var dig.
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
Og ja, brysterne bliver bløde på et tidspunkt
Jeg vil sige at de skal prøve at malke videre..
Husk at bare det at baby er i rummet når du malker kan virke stimulerende, så hav ham ved dig, og tænk positive tanker! (helt seriøst! jeg kunne se forskel i mængden alt efter om jeg troede på det, eller om jeg bare sad og lavede alt muligt andet imens jeg malkede ud...!)
Og er det ikke nok at han er der, så læg ham til lidt, og malk så ud..
Nu ved jeg ikke hvorfor du malker ud til ham, men hvis det er pga ømme bryster, hvad så med ammebrikker?
Tomme Bryster ??