{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Gymnastik med søn, hvem kan? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min søn er 21 mdr. og går til gymnastik. Han ELSKER det. smiley
Det er familie gymnastik, så det kan være med mor og far eller andre familie medlemmer.
Vi har så lidt et problem, for jeg er gravid, og kan ikke løbe rundt med ham i en time. Min kæreste har dårligt knæ og kan heller ikke løbe rundt med ham i en time(og så gider han vist heller ikke :s )

Min mor kan ikke, da hun måske har gigt i benene, og næsten ikke kan gå. Min søster bor for langt væk, ja alle andre familie medlemmer kan ikke pga. det ene eller det andet.

Vi har så snakket om, at få vores barnepige til det, hvis hun kan. Ville det være mærkeligt, hvis hun tog vores søn med til gymnastik? Jeg vil med glæde tage med hver gang og kigge på, men jeg kan bare ikke løbe rundt med ham.
Og hvis hun skal gøre det, hvad kan man så tillade sig, at give hende for det? Det varer en time. Hun er 14 år.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gymnastik med søn, hvem kan?
Kommentér på:
Gymnastik med søn, hvem kan?

Annonce