2.312 visninger
|
Oprettet:
Forhudsforsnævring - Diproderm {{forumTopicSubject}}
Min søn på 3½ år er igang med en behandling med creme for hans forhudsforsnævring.
Ballon tisning, skylning hos lægen - intet har rigtig virket hidtil, så nu er vi igang med cremen der skulle gøre huden mere elastisk og det skal så 2 gange om dagen følges op med forhuds-gymnastik.
Nå, jeg ville høre om der er andre herinde hvis drenge har været i sådan en behandling, og hvornår jeg kan forvente at se et resultat?
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 26 Svar: 135
Han kan få forhuden tilbage så ca. 1/3 af penis hovedet kan ses, men så er hans smerte grænse også nået.
Han har store hvide "kager" under forhuden, det minder mest af alt om vådt hvidt vat, og vores egen læge har 2 gange forsøgt at få det ud uden held.
nov 2008
Jeg har bare bedt om at få gjort noget ved det, fordi hans tissetrold er begyndt at se ret spøjs ud pga al det snask som samles derinde, og fordi min egen læge sagde at det muligvis kunne være en deformitet.
Allerhelst så jeg ham omskåret, men det er ikke noget de bare gør fordi en mor snakker om god hygiejne
nov 2008
Der skal behandles i 4 uger med cremen, og så skal han til kontrol igen. Synes bare ikke der sker noget - jeg kan i hvert fald ikke se nogen forbedring.
nov 2008
Forhudsforsnævring - Diproderm