{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

sig tak for hjælpen {{forumTopicSubject}}

hej piger

sagen er den at jeg jo ikk må gøre noget her hjemme eller bære emma så min svigermor kommer hver morgen og køre emma i dp og henter hende igen

min mor kommer og gør rent for aflaste min mand

min mand laver alt det huslige og passer emma..

hvad vil i give eller gøre for sige tak for hjælpen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sig tak for hjælpen
  • #1   1. okt 2012 Til Mor og svigermor havde jeg nok gået Emma til fotografen og fået taget et rigtig fint billede og give dem (i ramme) med en rigtig flot buket og måske noget chokolade ?

Manden kunne du måske overraske med lidt frækt.. (hvis du da må det) ? og ellers bare i det store hele vise du sætter pris på det han gør.

• #2   1. okt 2012 go ide men de har alle lige fået et stor billede af emma vi var oppe og få get billeder af hende i fotocare

men jeg tænker osse jeg kunne lave middag men der bruger man bare altid kunne god tænke mig noget særligt for de hjælper virkelig meget og det virkelig dejlig og takker gang på gang men vil osse gerne vise dem det.

min mand trænger virkelig til noget frækt kan desværre bare ikk endnu men han skal få den store omgang romantik til den tid hihiji

• #3   1. okt 2012 Jamen det jo altid godt at have noget og se frem til smiley Så måske kan du bare give ham små hints til hvad der er i vente smiley

Ja så kan jeg godt se det ikke er nemt, men hvad så med at lave et eller andet sammen med Emma måske noget maleri, krus eller hånd aftryk som erstatning for billedet mener jeg? Så får de noget som jeg er sikker på de vil blive glade for, og samtidig laver du lidt med hende nu du ikke kan hoppe og danse rundt med hende (:?

• #4   1. okt 2012 jo det var måske go ide tak for det heh

uha tør næsten ikk hinte til ham jeg havde mens ugen op til jeg skulle operes så han fik ikk rigtig noget inden og han er så klar hihi det næsten synd hihi

• C
    C Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #5   1. okt 2012 Når hvis jeg gør noget for andre så er det altså nok for mig at folk bare siger "tak for hjælpen" o.lign. Bare det at vide at folk ikke tager det for givet... - Så måske du bare skal minde dem om at du er meget taknemmelig.

Hvis man skulle give noget, ville jeg nok give et gavekort til f.eks brunch eller måske et gavekort til sådan en tur til welness med Doktorfisk. - En eller anden ting udover det sædvanlige så vedkommende ved at man har tænkt over det.

Kommentér på:
sig tak for hjælpen

Annonce