612 visninger
|
Oprettet:
sig tak for hjælpen {{forumTopicSubject}}
hej piger
sagen er den at jeg jo ikk må gøre noget her hjemme eller bære emma så min svigermor kommer hver morgen og køre emma i dp og henter hende igen
min mor kommer og gør rent for aflaste min mand
min mand laver alt det huslige og passer emma..
hvad vil i give eller gøre for sige tak for hjælpen..
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Manden kunne du måske overraske med lidt frækt.. (hvis du da må det) ? og ellers bare i det store hele vise du sætter pris på det han gør.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
men jeg tænker osse jeg kunne lave middag men der bruger man bare altid kunne god tænke mig noget særligt for de hjælper virkelig meget og det virkelig dejlig og takker gang på gang men vil osse gerne vise dem det.
min mand trænger virkelig til noget frækt kan desværre bare ikk endnu men han skal få den store omgang romantik til den tid hihiji
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Ja så kan jeg godt se det ikke er nemt, men hvad så med at lave et eller andet sammen med Emma måske noget maleri, krus eller hånd aftryk som erstatning for billedet mener jeg? Så får de noget som jeg er sikker på de vil blive glade for, og samtidig laver du lidt med hende nu du ikke kan hoppe og danse rundt med hende (:?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
uha tør næsten ikk hinte til ham jeg havde mens ugen op til jeg skulle operes så han fik ikk rigtig noget inden og han er så klar hihi det næsten synd hihi
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
Hvis man skulle give noget, ville jeg nok give et gavekort til f.eks brunch eller måske et gavekort til sådan en tur til welness med Doktorfisk. - En eller anden ting udover det sædvanlige så vedkommende ved at man har tænkt over det.
sig tak for hjælpen