{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

tak for vestøv tøsser ;) {{forumTopicSubject}}

Igår kl 19.48 fødte jeg en dejlig velskabt pige på 3730g og 53cm.

Det startede allerede igår middag med nogle enkelte veer hist og her. Jeg ville ikke sige noget til kæresten da de har været gået i sig selv et par gange før, hvilket har gjort at han har ligget søvnløs flere nætter.

Vi tager dog over til svigermor til lidt kaffe omkring kl 15 er der lidt tegnblødning, men det behøver jo ikke at betyde noget særligt.

Vi sidder stadig og hygger lidt dog er veerne tiltagene, så jeg sidder og vipper lidt på stolen, tror at det har set ret komisk ud. Vi bliver enige om at spise tidligt da ingen af os har fået noget særligt hele dagen.

Kl 16.45 tager jeg et lille bad og da jeg kommer ud er veerne blivet jævne og med 3 min mellemrum.

Kl. 18.15 ringer jeg til føde gangen og siger at vi så småt er på vej. Vi køre stille og roligt af sted og svigermor er super god til at ramme rundkørselerne når jeg ingen veer har

Hele vejen til sygehuset sidder jeg og håber på at vi ikke bliver sendt hjem igen.

Kl. 18.55 ankommer vi til sønderborg sygehus. Vi bliver modtaget af en dejlig frisk jordmor, som kunne joke lidt. Det synes jeg jo var meget sjovt. Hun undersøger mig og siger om vi skulle sætte penge på kl 20 el. 21 for du er 7 cm åben.

Vi kommer på en fødestue hvor vi sidder og venter på at badekaret bliver fyldt. Jeg ville gerne føde i vand så hun forklarede mig hurtigt hvordan det gik til, da det faktisk ikke var meningen til at starte med. Inden jeg kommer i karet tager hun vandet og ud i karet kom jeg.

Jeg har 2 stærke veer hvorefter jeg siger til svigermor at de altså godt kan ringe på klokken efter jordmor igen, for jeg skal presse.

Hun kommer og siger så at jeg ikke må presse før hun lige har tjekket, da jeg jo var 7 cm åben for en halv time siden.

Det når hun så ikke før der kommer en presve og så en mere lige efter.

Jeg kan huske at jeg tænker at det ikke er overstået endnu, det gør stadig ondt. Men min jordmor får da kontakt og beder mig om at vende mig.

Der i under vandet lå min lille pige som jeg stille og roligt kunne tage op i mine arme.

Svigermor klipper navlestrengen da min kære kæreste ikke er så glad for blod .

Vi kommer dog hurtigt op af vandet da, de bliver lidt bange for at jeg bløder for meget. Moderkagen bliver født kl 19.55 og jeg blev syget med et enkelt steng.

Kl. 21.50 Er vi igen på vej hjem. Selvom at jeg nu kan sove på maven igen har jeg da ikke fået et øje lukket af den grund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tak for vestøv tøsser ;)
Kommentér på:
tak for vestøv tøsser ;)

Annonce