{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg stille op? {{forumTopicSubject}}

Ja hvad helved skal jeg snart stille op - knægten har kastet op siden den 3 marts - mellem 1-3 dage dagligt især når han får mad, som består af vælling eller mælk andet mad duer bare slet ikke ..
Vi blev indlagt den 10 da han fik feberrampe og 10 timer senere får vi afvide han har Falsk Strubehoste. Vi tager så hjem uden behandling det mener de ikke er nødvendigt. Mandag ringer jeg til læge og han mener så at sønnen kaster op pga Falsk Strubehoste... Tirsdag morgen får jeg så en tid ved lægen da han stadigvæk kaster op og jeg ikke kan se det har ændret sig. Lægen siger så vi må blive indlagt hvis vi er utrygge og aftaler dog at HVIS han kaster op igen tager vi afsted. Drengen kaster så op da lægen har lukket og ringer så til vagtlægen og forklare dem tingene, vi ryger så til tjek og lægevagten siger så at vi skal ha klart indlægges fordi han stadigvæk kaster op han siger så også vi skal insistere på at blive til de har en diagnose og det er bestemt i orden med mig.. Vi kommer så på Børnafd. Og lægen lytter på lunger, kigger hals mm lige som de havde tjekket om lørdagen da vi blev indlagt, ved besøg ved lægen tirsdag og igen tirsdag aften ved vagtlæge og igen på børneafd. de kan intet finde.. Forstæller så hvad lægevagten havde sagt mht at blive indlagt men det mente de ikke der var nogen grund til fordi de mente han var rask. Så blir blir sendt hjem mod min vilje uden at prøve at undersøge hvad der evt kan være galt. Nu har drengen så igen kastet op og ja de gider jo ikke lytte når jeg klager over det... drengen har kastet op siden den 3 marts og lever kun af saftevand... Jeg ved jeg skrev et indlæg om at kaste op når man er sur men det har intet med dette at gøre i dette tilfælde.... hvad helv. gør jeg??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg stille op?
Kommentér på:
Hvad skal jeg stille op?

Annonce