3 mdrs baby - søvn rytme. {{forumTopicSubject}}
Hej tøser.
Jeg har en lille dreng på 3 mdr, han sover somregel 3 kvarter-1 time om formiddagen, 1-2 timer ved middags tid(hvis jeg er heldig og kan få ham til at sove i barnevognen), eftermiddag 1 times tid og nogen gange slet ikke. Han har det meget med at tage en halv time hist og her, har meget svært ved at få ham til at blive i søvnen. så plejer han at falde i søvn når han får flaske ved en 19-20 tiden men han vågner altid op igen og er lysvågen og vil så først sove igen ved 23-24 tiden
så vågner han somregel hver 3.-4. time og skal ha mad, ren ble eller sut og så står op mellem 7.30-8 om morgenen.
Jeg ville utrolig gerne at han kunne sove ved en 20-21 tiden men vi har simpelthen bar prøvet alt og han vil bar ikke er kun lykkedes os at få ham til det et par gange. Nogen gode råd til hvordan vi kan få rykket hans rytme lidt eller ændre det sig selv automatisk? Vi starter stille og roligt op med grød omkring 4 mdr hvis han er klar til det, måske han så kan sove bedre? Han får udelukkende flaske nu, så han burde være mæt?
Vi savner nogen alene aftener da manden arbejder meget og er den eneste tid vi sådan rigtig har sammen, og tænker også det ville være bedst for baby at sove mere end 8-9 timer om natten? eller hvad tænker i? er en fortvivlet første gangs mor
hjjæææælp =)
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Men det skal nok komme.
okt 2008
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 32
feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
Måske hvis du aktivere ham mere han blir mere træt?
Hvis han ikke sover mere og er glad og tilfreds så er det nok søvn for ham.
Alle børn er forskellige.
okt 2008
3 mdrs baby - søvn rytme.