488 visninger
|
Oprettet:
3 mdrs kolik. {{forumTopicSubject}}
Min datter Emilie har muligvis 3 mdrs kolik..
Vi er begyndt på zoneterapi .. Nogle af jeres baby der har prøvet det? Virkede det?
Hun græder meget om aftenen. Har I nogle forslag der hjælper? Som evt har hjulpet på jeres babyer?
Vi giver kamillete, sukkervand, ''cykler'' med hendes ben, nusser hende i panden, trøster hende, ''slår'' hende i numsen ( det hjalp på mig, da jeg var baby, siger min mor og Emilie bliver os mere rolig)
Noget andet man kunne gøre som hjælper ?
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 39
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 315
Catja A: Hvor mange gange gik hun til zoneterapi, før det virkede?
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 134
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 59
ja miin datte have også kolig i par månder og vi slynde hende ind i dyne og gik vi rund med hende! hver aften!og der fald hun til ro!
men zonderterpin har også hjulp her!
men vi lån en bog på bibloteke! som hed svøb dit barn ind er også rigig godt!
med venlig hilsen
annemette
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg var da slet ikke klar over den var så gal med lille emilie..... Er hun begyndt at skrige rigtigt og holder jer vågne den halve nat?
Vi prøvede også mylicon dråber. Rigtig mange har glæde af det, så det er da et forsøg værd.
Men har hun luft i maven og kommer hun på toilettet hverdag eller hvordan?
Men ellers sys jeg i skal prøve kiroprakter. Filip skulle have en 5-6 behandlinger før det hjalp lidt, men mange skal kun have et par.
Men ring til mig, hvis du har brug for det ik. Jeg kan sagtens komme ud til jer og tage hende, hvis du vil sove lidt og det mener jeg. du skal ikke tøve
Knus Anne og Filip
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
men vi har være til zone terpi en gang og skal igen på mandag.. og synes det har hjulpet lidt allerede..
3 mdrs kolik.