{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

3 mdrs kolik. {{forumTopicSubject}}

Min datter Emilie har muligvis 3 mdrs kolik.. smiley
Vi er begyndt på zoneterapi .. Nogle af jeres baby der har prøvet det? Virkede det?

Hun græder meget om aftenen. Har I nogle forslag der hjælper? Som evt har hjulpet på jeres babyer?

Vi giver kamillete, sukkervand, ''cykler'' med hendes ben, nusser hende i panden, trøster hende, ''slår'' hende i numsen ( det hjalp på mig, da jeg var baby, siger min mor smiley og Emilie bliver os mere rolig)
Noget andet man kunne gøre som hjælper ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 mdrs kolik.
  • #1   5. okt 2008 har prøvet zoneterapi.men der var ikke rigtig noget resultat.. vores datter havde kolik i ca 4 måneder...suk. det eneste der havde en effekt var mylicon-dråber. kan købes på apoteket.

• #2   5. okt 2008 Mylicon anbefalede min sundhedsplejerske også, jeg må op og hente dem i morgen.. smiley

Catja A: Hvor mange gange gik hun til zoneterapi, før det virkede?

• #3   5. okt 2008 vi gik til zoneterapi med vores datter 3 gange og det hjalp på hende hun græd meget hele dagen

• #4   6. okt 2008 hejså

ja miin datte have også kolig i par månder og vi slynde hende ind i dyne og gik vi rund med hende! hver aften!og der fald hun til ro!
    men zonderterpin har også hjulp her!
    men vi lån en bog på bibloteke! som hed svøb dit barn ind er også rigig godt!
    med venlig hilsen
    annemette

• #5   6. okt 2008 Hej søde.

Jeg var da slet ikke klar over den var så gal med lille emilie..... Er hun begyndt at skrige rigtigt og holder jer vågne den halve nat?

Vi prøvede også mylicon dråber. Rigtig mange har glæde af det, så det er da et forsøg værd.
    Men har hun luft i maven og kommer hun på toilettet hverdag eller hvordan?

Men ellers sys jeg i skal prøve kiroprakter. Filip skulle have en 5-6 behandlinger før det hjalp lidt, men mange skal kun have et par.

Men ring til mig, hvis du har brug for det ik. Jeg kan sagtens komme ud til jer og tage hende, hvis du vil sove lidt og det mener jeg. du skal ikke tøve

Knus Anne og Filip

• #6   6. okt 2008 jeg brugte zoneterapi på min bette under hans kolik og det tog toppen og meget af det blev væsenlig formindsket

• #7   17. okt 2008 min datter har kolik fik hun da hun var 3 uger og nu er hun 10. Det starter omkring kl 13 hverdag og stopper først ved en 21-22 tiden, hun sover højst en halv time af gangen.. Det er fanme hårdt når man er alene om det. Kamile te virker ikk her,,

men vi har være til zone terpi en gang og skal igen på mandag.. og synes det har hjulpet lidt allerede..

Kommentér på:
3 mdrs kolik.

Annonce