607 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "For tidlig fødte"
for tidlig fødte babyer..
Hejsa.. Jeg kunne endelig godt tænke mig at høre hvordan I som har født meget for tidlig har oplevet forløbet - klaret det og hvordan jeres børn klarede det :-) Bare fordi man som tvillinge gra...
Hejsa.. Jeg kunne endelig godt tænke mig at høre hvordan I som har født meget for tidlig har oplevet forløbet - klaret det og hvordan jeres børn klarede det :-) Bare fordi man som tvillinge gra...
Skrevet af: Mor til de skønneste tvillingeprinsesser . - 26. jan 2011
For tidlig fødte børn !!!!
Ja min spørgsmål GÅR TIL alle jer med for tidlig fødte børn herinde på BG ! SELV ER malthe født 1 mrd for tidlig og mit spørgsmål går på om de sover mindre end børn der er født til tiden ?? ...
Ja min spørgsmål GÅR TIL alle jer med for tidlig fødte børn herinde på BG ! SELV ER malthe født 1 mrd for tidlig og mit spørgsmål går på om de sover mindre end børn der er født til tiden ?? ...
Skrevet af: Stine <3 E - 19. jan 2010
spørgsmål om for tidlig fødte
hvor langt henne skal man være for at lægerne gør noget for at rede de for tidlig føsdte ???? håber nogen kan svare
hvor langt henne skal man være for at lægerne gør noget for at rede de for tidlig føsdte ???? håber nogen kan svare
Skrevet af: termin 27 marts - 14. maj 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
- Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
- Handyman 1.400 kr.
- Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
- Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
- Klippe hæk 2.000 kr.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
For tidlig fødte