{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby passes ude hvornår?
  • #1   3. jun 2012 Mine var ca 6 mdr første gang de blev passet et par timer
    Og over et år før
    De sov ude

• #2   3. jun 2012 Ca. 11 mdr.

• #3   3. jun 2012 Håber det ok jeg lige låner din tråd ellers skal jeg nok slette igen.
    Hvornår har i så fået dem passet et par timer??
    Tænker en biograf tur eller ud og spise...=)

• #4   3. jun 2012 Waldemar blev passet et par timer da han var 6 mdr - da vi var i biffen og ude og spise. Min forældre var hjemme ved os.
    Han overnattet en enkelt nat ed mine forældre da han var 1 år..

• #5   3. jun 2012 Clara blev passet første gang med overnatning i sidste weekend, det var til vires bryllup og hun er lige blevet 8 mdr idag.

Hun er blevet passet et par timer fra hun var ca fem mdr.

• #6   3. jun 2012 Men jeg tror det kommer meget an på forældrene og på hvor godt de kender babysitter og hvor trygge de er.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #7   3. jun 2012 Mine drenge er blevet passet af deres morfar, et par timer, allerede fra de var helt små.. Altså 1-2 måneder gamle.. De har sovet hos ham siden de var 6 måneder gamle, dette kommer også til at gælde for den nye bebs, da jeg skal starte arbejde efter et halvt år...

Det har gavnet os alle rigtig meget, de har aldrig haft seperationsangst og har aldrig haft et problem med at sove ude.. De er idag 4 og 5 år, og sover ofte hos min far - efter eget valg..

• #8   3. jun 2012
    Min datter startede i dagpleje da hun var 7 mdr, så der blev hun jo passet ude smiley Men hun var over 1 år, før hun blev passet af andre, og 1,5 før hun sov ude første gang, smiley

Min dreng er 4 mdr, og er endnu ikke blevet passet smiley Men han er nu begyndt på grød og kartofler, så der går ikke længe før han bliver afleveret/passet sammen med hans søster, et par timer eller 3, så manden og jeg kan tage i biografen eller ud og spise smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #9   3. jun 2012 Milla er 4 mdr og har for første gang idag været blevet passet ude - af hendes mormor, i 4 timer. Vi var til dåb i et festlokale lige ved siden af hvor hun bor.
    Ammede inden vi gik fra hende og så gav min mor hende grød til frokost og jeg kom over og ammede efter hun havde fået en lur. Og hun havde klaret det SÅ flot! Hun var total ligeglad. smiley Vi har lavet en aftale med mormor igen på torsdag hvor faren/kæresten og jeg skal ud og spise frokost sammen.

• #10   3. jun 2012
    Det skal altså lige sige at vores datter ikke lider af seperations angst, selvom hun var gammel før hun blev passet smiley Hun stoler 120% på både mine søskende og bedsteforældrene smiley

• #11   3. jun 2012 min mor passede han ofte når jeg var til efterfødsels gymnastik det tog 1,5 time og ofte sov han men da han var ca 2 mdr passede hun han 4 timer puha det var hårdt for hans mor og hendes babser da han var ca tre mdr ville han ikke tage flasken mere så der var det ikke nemt at tage hjemme fra i længere tid så det først da han var 10 mdr og ikke fik bryst mere han har sovet hos mormor da vi holdt jule frokost det gik fint han har ikke sovet ude siden da vi ikke har haft brug for det her hjemme er det vist mig der har haft sværest med det frem for knægten som er ret ligeglad smiley

• #12   3. jun 2012 De første gange vores er blevet passet har vi været fem min. Kørsel derfra og ude at spise
    Vil lige sige at mine heller aldrig har haft seperationsangst eller problemer med at sove ude

• #13   3. jun 2012 Vito blev passet to timer da han var ca. 2½ mdr, mens jeg tog i svømmeren med hans moster.

Da han var 4 mdr var jeg til twilight-marathon, så der blev han passet en rigtig rigtig lang dag.

Af og til har min mor ham en dag, f.eks i dag hvor jeg har været i Tyskland, og ellers kommer hun gerne en aften om ugen og spiser med ham og lægger ham i seng, men jeg er til træning.

Han er ikke blevet passet ude med overnatning, og der går længe inden han skal det, men han er blevet passet i mit hjem af min veninde som er hans gudmor. Jeg var til fest med nogle gamle kolleger, og hun sov her og lagde ham i seng. Jeg var dog hjemme kl. 01 allerede.

Vito er knap 11 mdr nu smiley

• #14   3. jun 2012 2 måneder tror jeg.. Et par timer.. smiley

• #16   3. jun 2012 Oliver var 4 mdr da han var på første overnatning.

Alexander var tæt på 6 mdr før første overnatning ude og det er den eneste gang han har overnattet ude. Han skal have hans 2 overnatning ude om 2 uger.

Begge drenge bliver af og til passet herhjemme hvor mine forældre kommer herud. Men vi kommer hjem om aftenen så vi er her om morgenen.
    Jeg har det bedst med de bliver passet herhjemme og mine forældre syntes også det er nemmeste så de har alle deres ting og alt er som det plejer..

• #17   3. jun 2012 Gustav var 13 måneder før han var på første overnatning.

Han blev passet i nogle timer da han var 9 måneder. Han er måske i alt blevet passet 5-6 gange og han er snart 2 år.

Han har sovet ude 2 gange.

• #18   3. jun 2012 Første gang Olivia blev passet var to timer. Og der var hun kun 14 dage mener jeg. Og blev passet ude da hun var 3 mdr. Dog uden overnatning. Det har gået godt begge gange.

• #20   4. jun 2012 Jeg tog kørekort mens jeg var på barsel smiley Og oftest havde jeg Marcus med ude at køre, men ellers havde min mor ham i de to-tre timer det tog smiley

Overnatning var han 12 mdr

• #21   4. jun 2012 emma sov første gang ude da hun var 3 mdr det var en nat fra aften til morgen, så har hun været ude og blive passede et par timer nogen gange da jeg startet med arb efter 7 mdr barsel så hver 3 lørdag kommer farfar og henter hende om morgen når hendes far har givet hende mad også henter jeg hende når hun har sovet til middag,,

jeg havde svært den 1 gang hun skulle sove ude men det altså osse rart og få et par timer til hygge med manden

hun sover aldrig ude om natten vis jeg kan undgå det da hun sover meget bedre her hjemme om natten. så vis vi skal noget så plejer vi køre hende der hen hvor hun skal være ellers komme de her og henter hende når vi vågnet og har spist og fået tøj osv på.. også blir hun hentet hjem igen til aften..

nu skal jeg til abc beachparty i år og der skal hun sove ude for jeg tænker til slå mig løs harf ikk været på druk tur anden 1 gang siden vi fået emma og skal ind og operes så det trænger jeg bare til være ung og ikk mor den dag hihi

• #22   4. jun 2012 Hjalte var 2 måneder , mine forældre kom herop og var her om eftermiddagen og leget og hygget med Hjalte og så ved 6 tiden sov han og vi listet afsted ud og spise, det var gået så godt , og de havde rigtig hygget sig smiley ellers har min mor haft ham mens jeg har været til frisør, da min kæreste har trælse arbejdstider sommetider

• #23   4. jun 2012 elias var 2½ måned da han blev passet en aften.. vi var 10 min kørsel væk til julebal med nogle venner.. det var hårdt for mig men er glad for at vi gjorde det har brug for lige at tænke på andet også smiley han sov ude første gang dahan var 5½ måned og det har været uden problemer... i nat har han sovet ved mormor da han faldt i søvn derude igår og han skulle have været tidlig op idag fordi jeg skal til møde med en vejleder. min mor har læseferie så ville gerne tage ham..

• #24   4. jun 2012 Liam blev passet et par timer mens kæresten og jeg var i biffen. Der var han 3 uger.
    Første gang han sov ude var han 7 uger gammel.
    Det var ikke med min gode velje, men min mor skulle giftes den dag og synes det var synd at slæbe Liam med til sådan en fest.

• #25   4. jun 2012 Marie var 5 måneder da hun blev passet første gang i et par timer, men det er sket 4 gange fra hun var 5 måneder til hun var 11 måneder, hvor hun begyndte i dp.
    første overnatning ved hendes bedstemor var hun 11 måneder.

• #26   4. jun 2012 Første gang jeg havde Sebastian til overnatning ude var han 2 år og 4 mdr. men ellers har han været passet maks en 1½ time pga. lægebesøg eller noget..

• #27   4. jun 2012 Jonathan var ca. 2 mdr da min mor var alene med ham første gang, men det har så været hjemme hos os, siden dengang er han jævnligt blevet passet. Han var 7 mdr da han sov ude første gang og det har han gjort to gange, helt uden problemer

Kommentér på:
Baby passes ude hvornår?

Annonce