521 visninger
|
Oprettet:

5. jan 2009 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
At stoppe med at malke mælk ud {{forumTopicSubject}}
Hej alle kære mødre.
Jeg har lige et spørgsmål.
siden fødsel (25 nov 2011) har vores dreng ikke rigtig ville spise hos mig så jeg har malket mælk ud lige siden (ca. 400ml om dagen)
Så han får både mit og modermælkserstatning, men hvornår er det iorden at stoppe med det ? føler mig lidt tvunget til at blive ved fordi modermælk er den bedste form for ernæring , men hvad er jeres råd ?
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 94
Det regner jeg også med at gøre denne gang.
Det vigtigste er at de får råmælken, som kommer li efter fødsel.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
Ja kan ikke rigtig beslut mig. Jeg bliver ked af det hvis jeg ikke lige får den ønsket mængde ud, så tænker bare om det er ved at være tid til at stoppe. han får en flaske med 200ml af mit eget i løbet af natten hvis han vågner og de andre 200ml i løbet af formiddagen og ellers mme og grød
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg selv stoppede da Clara var 4 måneder, da hun begyndte på grød. Jeg havde siden hun var 4 uger kun kunnet give hende mad fra venstre bryst, så jeg orkede ikke mere må jeg indrømme. Men beslutningen var faktisk sværere end jeg troede.
Men ja, pres ikke dig selv. Du har gjort det super godt indtil videre. Det er virkelig flot at du har maklet ud siden han var helt lille, og stadig gør det idag hvor han er 6 måneder.
Klap dig selv på skulderen, og giv dig selv lidt frihed.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Axl var kun 1 måned da jeg kvittede udpumpningen og gik over på mme, og det er jeg SÅ glad for jeg gjorde..
Både axl og jeg blev gladere og der kom så neget ro på vores hverdag
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
Du skal ikke have dårlig samvittighed over noget som helst, tværtimod, du har gjort det godt..
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Kan godt huske følelsen. Man vil så gerne blive ved, men da beslutningen var taget var jeg bare SÅ lettet.. Endelig kunne jeg slappe af. Man bruger bare så meget tid både på at pumpe, ordne flasker og give flaske og det er også hårdt psykisk når der så ikke er nok..
Syntes det er sejt af dig at du har kunne blive ved så længe.
At stoppe med at malke mælk ud