Hjælp, væske fra brysterne?! {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft lavet rod i mine p-piller, glemte at bestille en ny pakke, så da jeg sku begynde på ny blisterpakke opdagede jeg at jeg ingen havde. Skulle tage dem en fredag, men fik først fat på nogle mandag!
Vi har haft ubeskyttet sex inden jeg opdagede det og 1 gang efter, glemte at tænke mig om og jeg har derefter fortalt manden at mine piller ikke virker ordenligt denne måned pga det, så hvis der ska ske noget ska vi ha nogle kondomer, så vi er dækket ind.
Men idag har jeg lige opdaget da jeg kommer hjem fra arbejde (arbejder nat, haft jobbet i 2 mdr nu) og tager min BH af at der ligesom er noget vådt på den ene vorte.. ik meget, men jeg tørrer det væk og tænker arh jeg prøver lige at klemme omkring vorten på begge bryster, og der kommer ganske ganske lidt klar væske ud.. max 1 dråbe ialt..
Jeg har aldrig haft "væske" fra brysterne udover da jeg var gravid(min søn er 4 år!)
Jeg har tabt mig 2,5 kg efter jeg startede på job, men sidste tirsdag blev jeg pludselig dårlig på arbejde med kvalme og opkast, der har intet været siden..jo det ene bryst var lidt ømt den ene dag men det gik over.
Kan det blot være pga lidt rykket cyklus der kommer lidt "væske" (ja hvad skal man ellers kalde det, når der ik er mere en knap 1 dråbe)
Kan ægløsning måske gøre det?
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Lyder godt der er andre der kan få lidt ud, man bliver bare lidt bekymret når jeg ikke har prøvet det før, men tænker det måske kan have noget at gøre med der er lavet lidt rod i cyklussen..
Hjælp, væske fra brysterne?!