{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

p-pille og gravid? {{forumTopicSubject}}

Hej piger, jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle smide dette indlæg, da vi ikke prøver at blive graivde. Men jeg er i tvivl om jeg kunne være det??
Jeg er på p-piller ( de samme jeg altid har været på) og der har aldrig været episoder hvor jeg troede jeg kunne være blevet gravid på dem. Men her for 3-4 dage siden (passer cirka med ægløsningstidspunktet) var der lidt farve i min udflåd (sorry :S) det var en anelse lyserødt. Jeg synes det var lidt mærkeligt, det stod på en lille dags tid. og jeg har haft mange "mærkelige" følelser i underlivet, til tider stikken og niven og så videre, har prøvet og tage en test (hvilket jo er alt for tidligt hvis jeg skulle være gravid) og den var selvfølgelig negativ. Men hvad tænker i? og er der nogen der har prøvet det? altså være blevet gravid på p-piller? og skal jeg stoppe med p-pillerne hvis der er grund til mistanke? kan det skade en eventuelt graviditet? HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-pille og gravid?
  • #1   18. maj 2012 min datter er lavet på piller... Har haft de samme p piller siden jeg startede som teenager, var 25 da jeg blev gravid og har altid taget den som jeg skulle, så jo kan lade sig gøre... Kender en del der er blevet gravid på p piller sågår min egen læge hehe:-) ja er du gravid skal du stoppe med p piller

• #2   18. maj 2012 Jeg blev gravid på p-piller og jeg havde også den der niven og stikken og det føltes som mens smerter.. Da jeg aldrig havde været gravid før troede jeg at det bare var min mens som var på vej og blev ved med at vente.. Talte så i teleson med en veninde som tvang mig til at gå ned og købe og tage en test som så var positiv og jeg droppede pillerne med det samme self.. Men jeg synes du skal gå til din læge og evt. få taget en blodprøve.. er din mens udeblevet??

• #3   18. maj 2012 Jeg det skal jeg, men det piner mig at jeg jo ikke kan vide om jeg er gravid ENDNU smiley for så er jeg jo lidt nødsaget til at blive ved med at spise dem indtil pakken er slut og jeg skal have min mens (eller ej) fik du din mens med det samme (nogen der bliver gravide på p-piller får stadig deres mens selvom de er gravide i op til flere måneder?) og kunne du mærke nogen symptomer eller?

• #4   18. maj 2012 Louise: Nej min mens er ikke udeblevet fik min mens som normalt her den 3 Maj og den stoppede den 7 maj. spiser min sidste pille i pakke om 11 dage så kan egentlig først vide noget der, men hvad så hvis jeg er gravid så har jeg spist dem i 11 dage kan det skade fosteret?

• #5   18. maj 2012 Da jeg var 18 blev jeg gravid på p-piller. Jeg mistede dog relativt hurtigt, og jeg tog dengang diane mite, som har et højt analt mandelige kønshormoner. Min læge sagde at have jeg ikke mistet selv, ville han have anbefalet mig en abort, da det høje kønshormon kunne misdanne fostret hvis det var af hankøn.. Så efter den episode skiftede jeg over på et mærke som ikke kunne skade fostret

• #6   18. maj 2012 Jeg blev gravid på p-piller så jo det kan sagtens ske.. havde ikke min mens under graviditeten.. Tager ikke p-piller den dag i dag men har fået hormonspiral i stedet smiley

Kommentér på:
p-pille og gravid?

Annonce