{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

Råd søges - ang drengebørn {{forumTopicSubject}}

uha jeg ved jo dette er normalt men søger alligevel lidt råd, min søn blir 12 mdr om lidt. I dag var han i bad og ja vidste jo dagen kom men hvornår vidste jeg ikke da jeg ved børn er forskellige... men altså min søn har jo fundet sin tissemand, og det ser jeg bestemt ikke noget galt ved det er jo normalt nu var han i bad og jeg load ham self få lov til at undersøge men hvad så herfra ? Skal jeg lade ham forsætte med at undersøge? Ja hvem hvad hvor hvorfor.. jeg håber i kan følge min tanke gang han er jo for lille til at sige det er kun hjemme man må det.... jeg håber i kan følge min tanke gang og evt give et lille råd med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd søges - ang drengebørn
  • #1   14. maj 2012 Det er jo ganske normalt :0) og sådan perioder kommer de i hvor tissetrolden er meget spændene :0) .... Nu er malthe så en del ældre han er 3 år og ja han trækker forhuden tilbage når han er i bad og så bliver den vsaket godt og grundigt hvilket jeg har det helt ok med :0) .... Vi har så snakket om at det gør man kun når man er i bad for så skal den vaskes .... hi hi !!! Og det forstår han jo i den alder .....

    Og din dreng er kun 1 år gammel så lad ham undersøge efter min mening :0)


  • #2   14. maj 2012 Åhh alle de ting der ikk følger en brugsanvisning med på. Håber der er kommet en manual om hvordan man lige tackler de ting, den dag mini manden spørger om det smiley

  • #3   14. maj 2012 I min verden er det iorden så længe de ikke er ældre og stadig går med ble for så kan de da ikke lige pludselig stå der nøgen og skal vise hvad de har, men når de blefri osv. skal man nok igang med en lille snak om at det kun er hjemme man det foregår smiley Her hjemme er vi så gået fra tissemand til numse, men jaja det skal jo undersøges alt sammen og de kan jo kun gøre det når de ikke har ble..

  • #4   14. maj 2012 Ja lad du bare ham hive, nuldre og undersøge. Ligepludselig er det jo ikke så spændende mere og så er det bare en tissemand der altid er der.
    Lui er snart 3 og her beder vi ham om at trække forhuden tilbage når han er i bad så den kan blive vasket ordentlig ellers synes jeg hurtigt den kommer til at lugte grimt. Men det var nu mere da han brugte ble, efter han smed den får den jo noget mere luft og lugter ikke.



  • #5   14. maj 2012 okay så jeg skal bare lade ham forsætte Ss

    jaah ved det er helt normalt mangler bare en brugsforviring gg


  • #6   14. maj 2012 Mikkel spørger HVER dag hvorfor jeg ingen tissamand har. Faren siger ; -det får hun også nogen gange smiley men jeg har forklaret ham jeg er en pige og piger ikke har sådan noget.

  • #7   14. maj 2012 og Mikkel hiver meget i sin.... for at se hvor lang den er og render rundt med hænderne i bukserne

  • #8   14. maj 2012 Det er helt i orden du må gene låne min tråd smiley

  • #9   14. maj 2012 Jannie - Det ville altså ikke genere mig. Nu var vi lige på besøg i den børnehave hvor Lui snart begynder og han skulle så tisse. Der stod måske 10 børn og gloede direkte på hans tissemand og han blev lidt genert men så smed en af pigerne bukserne fordi hun også skulle tisse og Lui tabte total underkæben og gloede for vildt på hendes tissekone. Sådan gør børn jo, de skal finde ud af hvem der har tissemænd og tissekoner og hvorfor. Altså kan ikke se det forkerte i at han kigger og er nysgerrig.
    Lui er da også tit med os på toilet og så glor han da også - hvordan skal man ellers finde ud af hvordan tingene skal se ud?
    Altså jeg kan godt se din dreng så er 5 men mon iikke det er fordi deres tissemænd har forskellige størrelser og han så lige skal tjekke det ud på lillebror?
    En sjov historie, jeg havde i en periode ladet det gro lidt til forneden og havde så en dag glatbarberet mig og Lui kigget så på mig efter jeg havde været i bad og siger meget forbavset - Mor, hvor er din gamle tissekone henne? He he


  • #10   14. maj 2012 haha hvor godt smiley

  • #11   14. maj 2012 Åhh her kommer lige en fra side linien, som ikk har så meget med det her at gøre smiley Men min fætters knægt kom hen til mig til noget fødselsdag og sagde at han kunne banke mig, jeg sagde det tror jeg ikk, jeg er meget stærk, så sagde han, "Jeg har en tissemand og du har en tissekone så jeg kan godt banke dig." Var flad af grin og prøvede at pointere jeg havde størst arme så jeg ville vinde smiley Han er 4 år smiley

  • #12   14. maj 2012 haha smiley børn kommer med mange gode... men jeg vidste jo dagen ville komme og hans syntes nu den var lidt sjov og så siger min mand til sønnen i for sjov hvad laver du basse og sønnen smiler over det hele til faderen og i mens han griner og så kommer der bare et mega vandplask og min mand spørger så lidt for sjov igen hvad har du fundet og knægten tager jo så hånden ned i vandtet og viser far hvad han har fundet... lidt stolt viser han far det.... men puha syntes dælme min søn er ved at blive stor nu

  • #13   14. maj 2012 Christina: Synes ikke engang, at sådan noget er sjovt.
    Håber virkelig at nogen lærer den dreng, at det ikke har en dyt med køn at gøre, hvem der er stærkest og bedst. Ville være ærgeligt for ham, at vokse op med sådan en snæver indstilling til mennesker.
    Men ja, børn har det jo et sted fra, så det kan umuligt være hans skyld.

    TS: Bare lad ham. Han er kun 1 år. smiley
    Min dreng elsker også at pille, og jeg ser intet forkert i det. De har jo aldrig adgang til den! smiley


  • #14   14. maj 2012 Katharina
    Ja og at andre mennesker lærer ikke at gå i for små sko..

    Men ja, når hjemis bilen siger ding ding betyder det at den er tom. Puuhaa nogle onde forældre der ikk går ind for ligestilling.


  • #15   14. maj 2012 til jer med børn på 3 har jeres læge sagt at de godt må trække forhuden tilbage og vaske ?? fordi jeg har spurt vores læge og han siger de skal være meget meget ældre.. som en 7-10 år..

  • #16   14. maj 2012 Line - det er slet ikke noget vi har spurgt vores læge om.
    Men da vores søn brugte ble da han var 2½ lugtede hans tissemand simpelthen så hurtig grimt og der var sådan noget hvidt under hans forhud. Derfor begyndte vi at sige han skulle trække den tilbage og så skyllede vi med vand imens - ikke noget med en hel masse sæbe eller noget så kan man jo satens gøre det.


  • #17   14. maj 2012 Line : aner det ikke men han gjorde det selv en dag så .....

  • #18   14. maj 2012 *sagtens gøre det

  • #20   14. maj 2012 Ja, det er da rimelig ondt at blive holdt tilbage i udsagn fra middelalderen vil jeg sige. smiley
    Godt man selv bestemmer over sit eget barn. Så kunne der være en chance for at samfundet kunne rykke sig. smiley


  • #21   14. maj 2012 Og hvordan kan man være IMOD ligestilling. Så er der sgu noget galt da.

  • #22   14. maj 2012 Lol knægten er 4 år. I den alder siger de sq da mange tossde ting. Fordi han er kommet med den udtalelse så ender han som et mandschauvinistisk svin. Så skal jeg da lige fortælle resten her så du kan se de går ind for ligestilling. Moren og faren sagde at de har lært ham at man gerne må banke piger for der er jo ligestilling, så det er ikk kun drengene man kunne banke. Ja Ironi kan forekomme hvis du forstår sådan en lille en.

  • #23   14. maj 2012 Altså lægen sagde til os at man godt kunne trække forhuden tilbage på nogen børn fra ca 3 års alderen men det slet ikke var nødvendig at vaske inde under før de blev meget ældre.. Men kan godt se at hvis det lugter..
    Vi har nemlig været ved lægen fordi den ældste på 5 ikke kan trække den tilbage og har ondt.. altså forhuds forsnævring og fik noget hormon creme han skulle smøre den med også eller trække forhuden frem og tilbage med det creme der.. Men vi skulle stadig ikke vaske den..


  • #24   14. maj 2012 VI fik afvide mht forhud at vi ikke skulle gøre noget før han selv gjorde det.

    Og til Christina smiley det er sgu ok stil.


  • #25   14. maj 2012 Mikkel havde været ude og tisse og jeg siger så - Mikkel skal du ikke vaske hænder. -Nej siger Mikkel så, for jeg er en dreng ikk far smiley

    Sådan er det. Hvad enten vi kan li det eller ej så er der en opdeling af køn i børnehaven. Det er ikke noget vi præger dem til men de klarer det helt selv.


  • #26   14. maj 2012 Lol, Jylland smiley

  • #27   14. maj 2012 åh gud magter slet ikke når vi skal til alt det der:o//

    Er det måske ikke at overdrive en kende at begynde at snakke ligestilling bare fordi et barn på 4 fyrer en sjov bemærkning af??


  • #28   14. maj 2012 Christina. Jeg ved det godt, at han kun er 4. For mig var det bare noget af en sætning. smiley og klart, at de også får det andre steder fra.
    Jeg synes bare stadig, at det desværre er et rimeligt stort problem, og at mange er ligeglade når børn kommer med den slags udtalelser. Så er det bare mega godt at høre, at han har de forældre bag. smiley
    Undskyld hvis du følte dig trådt på, var bestemt ikke meningen. Men lige det der emne, det irriterer mig sgu så grusomt! (da jeg føler det er mega latterligt og unødvendigt)



  • #29   14. maj 2012 Katharina,
    han behøver jo ikke få at vide hjemmefra at mænd er det stærke køn.

    det KAN jo være at han bare har lært at han har en tissemand, at piger har tissekoner, og at han (som alle andre hankøn) er skidestolt af sit lem??

    hvorfor skal ALT handle om ligestilling?
    Det er jo bare en sjov og fuldstændig harmløs anekdote!


  • #30   14. maj 2012 hihi der vil altid være noget rolle fordeling uanset om vi kan li det eller ej. Vi kan føde børn DET KAN MÆND IKKE: Mænd kan lave børn DET KAN VI IKKE smiley

  • #31   14. maj 2012 har ikke læst alle indlæg, men min søn på 5 er begyndt at miste interessen for bettefyren smiley han har ellers været vældig fasineret smiley men puha kan stadig huske en morgen han kom ud og sagsde " mor prøv og se min tissemand, den er helt hård?! " hahah vidste ikke om jeg sgu græde eller grine og vidste slet ikke hva jeg skulle sige, så sagde det nok var fordi den sku tisse helt vildt smiley så løb han på toilet og det var så det hehe de skal bare have lov og undersøge smiley det går over igen smiley

  • #32   14. maj 2012 Ss tak for svar de damer ss

  • #33   14. maj 2012 Alt det ligestillings fis kan bare blive for meget. Man kan hvad man vil, om man er hun eller han køn. Når mini manden kommer ud og bliver større skulle det da ikk undre mig hvis han får nogle far er stærkere end mor her hjemmefra, og det er da kun rigtigt. At mor her så er klogere er jo en anden side af sagen. Haha

Kommentér på:
Råd søges - ang drengebørn

Annonce