{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

overgang og andet {{forumTopicSubject}}

Ja hvor gamle var jeres barn/børn, da barnet flyttede fra en tremmeseng til en junior seng ?

Jeg vil ikke skille mig af med tremme sengen endnu, da jeg tror han vil trille ned endnu, hvis det er.
bare for nysgerrighedens skyld smiley

og hvad med puslebordet?

Jeg har en kamp med at pusle danni derpå, og ja andre steder generelt også.. så hvad har i gjort når den "lille" protesterer vildt imod at blive puslet ?
Jeg prøver at lave lyde, hopper rundt og giver ham ting at kigge på, men han smider dem væk med det samme og forsøger kun at dreje sig rundt for at komme op..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overgang og andet
  • #1   1. sep 2009 Vi bruger stadigvæk tremmeseng til vores søn på 19 mdr og jeg tror der går lang tid før han kommer ud af den..
    Han er begyndt at være lang tid om at putte sig om aftenen, så jeg er rigtig glad for at han sover i tremmeseng, ellers kunne jeg forestille mig at han ville stå op hundrede gange..

Jeg har en veninde der flyttede deres datter i en alm. seng da hun blev 2 år og det var ihvertfald for tidligt for hende, de har kæmpet rigtig meget med at putte hende lige siden fordi hun bare står op igen..

Min søn er begyndt at stå op når han får skiftet en tisseble men det er nu godtnok med puslebord når han har skidt :o)

Så vi beholder vores tremmeseng og puslebord lang tid endnu :o)

Kommentér på:
overgang og andet

Annonce