tænder og søvn?? {{forumTopicSubject}}
melissa er ved at få tænder!!!!! hun fek den første da hun var lige blevet 6 mdr, 14 dage senere nummer 2. hun er nu 7,5 mdr. gammel og der brød en frem igår i overmunden, og jeg kan se 3 mere som er meget tæt på at komme frem, synes virkeligt der kommer mange oveni hinanden, og det kan også mærkes, hun er rigtig glad og nem, men når hun skal sove om dagen skal hun lige have en lille køretur de fleste gange, for at finde ro til at sove, og om aftenen er det lidt svært, her skal hun helst have en til at sidde ved hende til hun sover tungt, og idag var jeg feks nødt til at give hende lidt panodil da hun tydeligvis bare havde rigtigt ondt i bisserne, stakkels pige!!!
er der andet jeg kan gøre for hende, så hun kommer lettere over det??? og er der andre vis børn har fået så mange tænder på samme tid???
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Har hørt man kan få noget gumme salve at smøre på som også skulle hjælpe på smerten, men er ikke noget jeg har prøvet.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Ellers så prøv at knus nogle isterninger og giv hende dem i munden. Det kan jeg huske at Dexter var rigtig vild med.
Jeg frøs også hans sut lidt i fryseren og gav ham. Det hjalp også.
God bedring med hende
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
mar 2008
jan 2012
mar 2008
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Mikkel havde nemlig glemt en sut ude i bilen et par dage, og den var helt ødelagt af at have været frosset ned, dannet lidt kondens ved optøning og så frosset igen. Den var lige til skraldespanden på bare 3 dage...
jan 2012
Men tak fordi du gør opmærksom på det, Kettner.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Vito har lige fået de første tænder i overmunden, og haft rigtig høj feber, grædt og grædt de sidste par nætter, og generelt været rigtig sløj og slatten, med tynd mave og alt dertilhørende.
jeg har givet ham lidt panodil til natten, og puttet med ham, når han endelig faldt til ro, for sove selv ville han godt nok ikke!
tænder og søvn??