{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

tænder og søvn?? {{forumTopicSubject}}

melissa er ved at få tænder!!!!! hun fek den første da hun var lige blevet 6 mdr, 14 dage senere nummer 2. hun er nu 7,5 mdr. gammel og der brød en frem igår i overmunden, og jeg kan se 3 mere som er meget tæt på at komme frem, synes virkeligt der kommer mange oveni hinanden, og det kan også mærkes, hun er rigtig glad og nem, men når hun skal sove om dagen skal hun lige have en lille køretur de fleste gange, for at finde ro til at sove, og om aftenen er det lidt svært, her skal hun helst have en til at sidde ved hende til hun sover tungt, og idag var jeg feks nødt til at give hende lidt panodil da hun tydeligvis bare havde rigtigt ondt i bisserne, stakkels pige!!!
er der andet jeg kan gøre for hende, så hun kommer lettere over det??? og er der andre vis børn har fået så mange tænder på samme tid???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tænder og søvn??
  • #1   17. apr 2012 Sidst fik Mikkel 4 på lige over 1 uge. Det vi gjorde var også at hjælpe ham med lidt panodil om natten hvis han vågnede flere gange i løbet af aftenen.
    Har hørt man kan få noget gumme salve at smøre på som også skulle hjælpe på smerten, men er ikke noget jeg har prøvet.

• #2   17. apr 2012 Som Kettner siger, findes der noget der hedder Xylocain. Det smager virkelig grimt, men det hjælper. Bare en lille dråbe på fingrene og så rundt på gummerne.
    Ellers så prøv at knus nogle isterninger og giv hende dem i munden. Det kan jeg huske at Dexter var rigtig vild med.
    Jeg frøs også hans sut lidt i fryseren og gav ham. Det hjalp også.
    God bedring med hende smiley Det må gøre SÅ ondt.... ;/

• #3   17. apr 2012 det er en helt ny ting for os, marcus fik sin første tand på hans 1 års fødselsdag, og så kom de bare stille og roligt, det mærkede vi intet til, den første af melissas mærkede vi heller ikke, men nu er det lidt hårdt.

• #4   17. apr 2012 Og Jonathan på 7 mdr. er så fuldstændig tandløs endnu hehe. Nå, men frys også nogle gulerodsstave ned til at gumme lidt på, og frossen banan da det kolde jo bedøver lidt.

• #5   17. apr 2012 men problemet er der kun ved søvn, der kan hun jo ikke ligge og gnaske på gulerødder osv ;o) måske skulle jeg prøve det creme..

• #7   17. apr 2012 Nåh ja, okay. Jamen så prøv cremen. Det var en succes her!

• #8   17. apr 2012 den med sutten kan det nu godt være kunne hjælpe, håber bare de snart kommer så det er overstået..

• #9   17. apr 2012 msya fik den første tand S's hun var fire måneder og så kom de ellers på ræd og række... frøs hendes sut og købte aftamed til at smører gummerne med pg mærkede ikke meget til det:-)

• #10   17. apr 2012 Hvis du fryser sutten lidt ned, så sørg for den er 100% tør når du gør det, så den ikke danner krystaller på indersiden, og tjek den ekstra, da gummiet godt kan blive lidt mørt af det hvis du gør det flere gange.

Mikkel havde nemlig glemt en sut ude i bilen et par dage, og den var helt ødelagt af at have været frosset ned, dannet lidt kondens ved optøning og så frosset igen. Den var lige til skraldespanden på bare 3 dage... smiley

• #11   17. apr 2012 Jeg plejer nu altså også kun at lade den ligge i fryseren i max. 4-5 min. så den bare er godt kold.
    Men tak fordi du gør opmærksom på det, Kettner. smiley Altid rart at høre andres erfaringer.. Ville være forfærdeligt.. ja.. hvis sutten gik i stykker på et forkert tidspunkt...

• #13   19. apr 2012 Jeg fik i sin tid 7 tænder på 10 dage.. Tror ikke mine forældre sov sååå meget.

Vito har lige fået de første tænder i overmunden, og haft rigtig høj feber, grædt og grædt de sidste par nætter, og generelt været rigtig sløj og slatten, med tynd mave og alt dertilhørende.

jeg har givet ham lidt panodil til natten, og puttet med ham, når han endelig faldt til ro, for sove selv ville han godt nok ikke!

Kommentér på:
tænder og søvn??

Annonce