tænder?? tænder??
min dreng på 14 måneder har nu i næsten en uge sovet dårligt. Han begynder at være pylret kl 17, kl 19 falder han uden problemer i søvn, men indenfor en time vågner han op igen og så får vi ham først til at sove kl elleve. Så sover han så uden en lyd til mellem seks og syv, men det er jo alt for få timer for ham...
han savler konstant, så vi er jo overbeviste om, at der er tænder på vej, han har også kun fire, så der burde jo snart komme nogle flere..
mit spørgsmål går vel egentligt på, hvad jeres erfaring siger mht tænder... nu har det som sagt varet næsten en uge, og der er stadig ingen tænder igennem...
har snakket med lægen, som vil have ham til tjek, for hun mener, det må være ørerne...
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Så for mig lyder det da mest som en lille tand der måske er undervejs - huske de kan tage laaaaaang tid om at komme frem
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
men hvor lang tid kan de tænder tage??? nu har det som sagt taget en uge... og ingen tand endnu.. håber, der kommer en hel håndfuld, for ellers bliver det da hårdt fremover, hvis han skal være sådan her hver gang...
mar 2009
apr 2008
mar 2009
apr 2008
han var jo til tjek ved lægen.. hun mente, at han havde mellemørebetændelse, så han kom på pencilin.. alt for tyndt grundlag synes vi, men allerede samme aften var ungen en helt anden og har sovet som en drøm lige siden:-)
tænder??