{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Børnehave for syge børn (sjov) {{forumTopicSubject}}

Min lille purk har lige fået skoldkopper og det snakkede vi så om ude på arbejde hvor en kollega sagde åh hun ville bare så gerne ha at hendes lille purk kunne få det. Så kom vi til at snakke om at vi ville lave en børnehave hvor man kunne komme med sit syge barn og raske børn kunne komme og blive smittet. ;o)

Vi syntes self selv at det var en vild go ide og vores andre kollegaer rystede på hovedet af os, mens de smilede.

se var det ikke en go ide??? Griner

Husk det er kun en sjov ide ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.
  • Græsplænen skal slås 375 kr.
  • Montering af skrivebord(købt fra Jysk)og hold i væggen for en spejl 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnehave for syge børn (sjov)
  • #1   13. apr 2012 Hi hi har også truede med et par gange at besøge veninderne når deres børn har haft skoldkopper fordi de to små har nemlig ikke haft det.. Og de kan jo ligeså godt få det overstået smiley

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #2   13. apr 2012 "Børnehavn Skoldkoppen" smiley

• #3   13. apr 2012 En jeg kender hendes barn fik skoldkopper, dagpleje moren spurgte de andre forældre om de havde noget i mod hvis deres børn blev smittet, det havde de ikke .. Så hun måtte meget gerne komme i dagpleje, så længe hun ikke var ''syg'' af det :O)

• #4   14. apr 2012 Jeg kan da huske da jeg var barn at var nogle af mine venner syge og jeg ikke havde haft den sygdom så skulle der godt nok leges.
    den gang var det jo ikke kun skoldkopper, men også rødehunde, mæslinger osv....
    Er man blevet en smule hyserisk i dag ang at lade sit barn smitte eller har man bare ikke tid til syge børn???

Kommentér på:
Børnehave for syge børn (sjov)

Annonce