{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

frustreret mand, og mange trælse hormoner {{forumTopicSubject}}

ja puhh vi har krise herhjemme lige for tiden, jeg går hjemme med dårligt knæ, og muskelsmerter i lænden, og manden arbejder. manden brokker sig over jeg intet laver der herhjemme, og jeg skal til og tage mig sammen, men syndes det er svært, jeg har fået lændesmerter efter jeg har fået en kæmpe skinne på mit ben, og dermed går skævt. så ondt i lænden, kvalme(opkast) svimmel, og ufatlig træt,og meget ondt i maven, da jeg er vokset meget, det går mig virkelig på jeg ikke kan noget, og han blir mere og mere sur, men det hele er gået galt efter det var lønningsdag sidst, han havde ikke fået penge da han har gået vinter fyret, så en masse bøvl med pengesagerne, så vi skulle nøjes med min kontanthjælp ca 5000 kr. jeg handler torsdag som jeg altid gør, og så skulle bilen tankes, og div. ting så skulle han låne mit kort, BOM alle pengene var væk, så næste gang han skulle bruge penge(sikkert benzin) må jeg sige der ikke er mere, han havde jo brugt resten, og nejj det er kun mig der bruger pengene ikke ham, vi mangler så og betale opstaldning til hestene 1700 kr. hun er så hoppet på det er mig som har brugt alle pengene, så de snakker hele tiden om det jeg laver til hverdag, hvis jeg er hjemme ved de gamle for og snakke med andre end min kæreste. sitat ude ved hestene"jaa hun kan godt køre hjem til hendes forældre men ikke betale til tiden" HALOO jeg havde styr på det hvis han ikke havde brugt næsten 4000 kr på jeg ved ikke hvad. overvejer og flytte, kan snart ikke mere, har gradt siden han tog til Kolding igår aftes, er så ked af det.
kan lige nu ikke se os sammen,
han fik så 7000 kr her den 20. måtte få 200 kr til mad, resten skulle på opsparing, så tænker jeg så hvad med hestene, er det ikke vigtigere. hmm.
undskyld er bare så ked af det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frustreret mand, og mange trælse hormoner
  • #1   24. mar 2012 Det lyder måske lidt som om I ikke har råd til at have hest??
    Men ja det er da træls med rod i økonomien, men kan godt lidt se det fra begge jeres sider..

• #2   24. mar 2012 jo plejer slet ikke være noget problem med og have hestene, vi plejer og ha en god økonomi, bare ikke når han ingen penge får åbenbart

• #3   24. mar 2012 jeg syndes bare ikke det er fedt han ikke kan droppe alle sine inpulskøb når vi skal dele en kontanthjælp, jeg skrabede virkelig det ene indkøb til 220 kr for og spare til hele mdr, til alle udgifter, men har da så fundet ud af vi kan leve for 420 kr i mdr. han laver ikke noget når han kommer hjem, jeg vasker tøjet og tømmer opvaskemaskinen det eneste han SKAL er støvsuge som han gør i weekenden og tømme kattebakken. kan ikke se hva han har og brokke sig over, nej jeg rydder ikke op hver dag, jeg er fra sygehuset blevet sengeliggende, ellers ville de indlægge mig, men det kan jeg bare ikke hvis jeg vil ha bare en lidt go dag

• #4   24. mar 2012 ja men vi har normalt et pænt overskud når han får hans løn som normalt

• #6   24. mar 2012 Penge slår et forhold ihjel, hvis man lader det

• #8   24. mar 2012 helt enig, men ender bare med og blive indlagt i stedet for, så står han med alt selv. det er ikke for sjovt jeg er senge liggende

• #9   24. mar 2012 jeg vil mere end gerne hjælpe, jeg plejer og stå for alt, fordi jeg går hjemme, men kan ikke, er sengeliggende med det knæ, det går afled, og kan ikke opereres inden jeg har født, og overbelaster jeg det, kan jeg resikere flere konstante smerter i det knæ end jeg har i forvejen, og i væreste tilfælde ødelagt knæ som de ikke kan lave ordenligt igen:0(
    elsker ham jo også rigtig meget, det er jo ikke for sjovt vi lige har købt hus og venter barn, men puhh vi har gået igennem mange ting sammen, som de færeste kunne gå igennem sammen, men denne graviditet tager på vores forhold,

Kommentér på:
frustreret mand, og mange trælse hormoner

Annonce