{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkast når man er hissig
  • #1   8. mar 2012 jamen hvor længe blir det ved?

• #2   8. mar 2012 ai min mand skal ikke råbe af sønnen... så råber jeg endnu højre smiley

Manden havde puttet sønnen men han vågnede da han lage ham så manden tog ham med ind i stuen igen og så blev knægten jo ked og i løbet af 2 min var han så sur at det hele kom op

• #3   8. mar 2012 ja der er nok ikke andet for - misforstå mig ikke men jeg er glad for det ikke kun er min søn der gør det

• #4   8. mar 2012 jamen jeg tænker bare det er skutte normalt men det er det så alligevel?!
    vi råber ikke her men fortælller bestemt at det er sove tid

• #5   9. mar 2012 Hvis barnet har så svært ved sine egne føleleser,skal det tages alvorligt og trøstes. Tænk også på, at han er i seperationsangst-fasen. Måske er det ikke lige nu i skal træne "sov alene"..? Jeg synes det er vigtigt, at man som forældre er anerkendende overfor at barnet har perioder, hvor forskellige ting er svære. Hjælp ham igennem det, så kan kommer ud af "hidsigheds-anfaldet" på en god måde hvor han føler sig forstået smiley

• #7   9. mar 2012 Min datter på 3 gør det også hvis hun bliver meget hidsig. Vi gør ikke andet end at prøve at få hende til at falde til ro. Og bagefter fortæller vi hende at det er dumt at blive så sur for så kaster hun op og det er hun nu ved at finde ud af.

• #8   9. mar 2012 okay vi må se om vi kan nå at fange ham inden han blir alt for sur... han er en smule rødhåret fra sin moar *G*

• #9   9. mar 2012 smiley tænk sig jeg troede min søn var unormal

• #10   9. mar 2012 jo mange tak smiley

Nu ved jeg jo så ikke lige om hans opkast i går var pga af surhed eller hvad han havde nemlig ikke feber... jeg tjekker altså men nu ligger han med 39 i feber,,, håber det er pga tænder... men han havde intet feber i går og fik lige en tur i går... altså han kastede op...

Kommentér på:
opkast når man er hissig

Annonce