{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Piller og graviditet {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg gået den sidste uges tid og døjet med noget influensa, hovedpine og forkølelse, og er 11+5 nu. Oveni det har jeg døjet enormt meget med kvalme og opkast.

Så jeg føler mig efterhånden rigtig drænet for energi og gider simpelthen ikke være gravid længere, og det er vel lidt for tidligt kan man jo godt påstå....

Men hvordan forholder det sig lige med panodil og ipren når man er gravid??? -for med min hovedpine kunne jeg virkelig godt bruge dem lige nu....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piller og graviditet
  • #2   28. okt 2008 Det er self ikke sundt at tage for meget medicin...det er det generelt ikke. Men din krop stresser meget ved at have ondt. Det er bevist at smerterne i visse tilfælde kan være værre for din krop end selve medicinen. Jeg er i dag 37+0 og har da taget 1 gr panodil (2 stk) hvis jeg har haft for voldsom smerte. Og jeg har taget nogle der var stærkere lige inden jeg blev opereret, og tog panodiler da jeg forstuvede min fod. Dette indenfor denne måned.

Så tag du bare 2 panodiler til at starte med..og sørg for at drikke en masse væske.

• #3   28. okt 2008 hejsa jeg kan godt forstå dig jeg har også været syg og tit hovedpine for tiden smiley men du kan roligt ta en panodil, det må man gerne af og til, alt med måde selvfølgelig:)

• #4   28. okt 2008 du må godt tage panodil, men i begrænset omfang... der skulle gerne stå noget om at tage dem under graviditet i sedlen som er i pille pakken.... men jeg har taget en panodil når jeg virkelig har haft ondt i hovedet eller ryggen

• #5   28. okt 2008 tak for de mange svar!
    Det er bare rart at vide hvor man lige står. For synes godt nok slet ikke det er så vidunderligt at være gravid som jeg havde forestillet mig... ØV ØV ØV, kunne godt undvære det lige nu, men vil selvfølgelig gerne have bebse til maj alligevel... Det er bare svært at være glad over det lige nu...

• #6   28. okt 2008 det skal du ikke være ked af... jeg havde det på sammen måde... jeg kastet op og havde kvamle hele tiden i startet... tror ført det stoppet i uge 16-17... ej kan ikke huske det, men nu er jeg begyndt at have kvamle og halsbrand... rigtig fedt

• #7   28. okt 2008 Hemmeligheden: kender virkelig godt dine følelser. Man forventer at verden lissom bliver lidt lysere når testen er positiv. Jeg har været træt af at være gravid i seriøst lang tid. Synes ikke det har været særlig fantastisk. Og nu er jeg så ved at gå helt bananas over det. De sidste uger er uden tvivl de værste....så nyd starten....

• #8   28. okt 2008 Ellers spørg på apoteket de plejer at være meget søde hvis man spørg om der er nogen du heller må tage end andre under graviditeten. Jeg var personligt lidt hys da jeg var gravid så jeg forhørte mig altid inden.

Kommentér på:
Piller og graviditet

Annonce