{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  urin prøve - hvordan??
  • #1   8. mar 2012 Du lader ham da bare løbe rundt uden ble, og så dig bagefter med et en gangs glas eller andet, så når han tisser, ja så skal du bare være hurtig og fange noget...

Ved ikke om det kan lade sig gøre da jeg aldrig har prøvet, men det var da en mulighed...

• #2   8. mar 2012 Hmm ja lidt svær smiley
    Måske man kunne sætte ham på en potte og se tv i lidt tid når du tror han snart skal tisse, hvis han da gider sidde der, så Hmm ja, hælde det over bagefter ?

Ja kan sku godt være det sviner, det var måske en dum ide smiley thi hi

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   8. mar 2012 Man kan købe urin opsamlere på apoteket det er meget nemmere...

• #4   8. mar 2012 Som theas mor skriver, så kan du købe sådan en lille pose du ligger i bleen smiley

• #5   8. mar 2012 jeg har prøvet at skulle have urinprøve fra min datter ude på sygehuset og det foregik også ved at hun fik en masse at drikke. Der var hun 16 mdr og måtte stå op i en af børnesengene og så gav de mig et bæger og så skulle hun stå uden ble på og så måtte jeg fange det når hun tissede.

det tog tid og blev lidt utålmodig.

Håber det lykkes smiley

• #6   8. mar 2012 Så prøvede vi lige her til aften.. Og lykkedes med at få en prøve.. Men prøver igen i morgen.. Men lægen sagde den bare skulle være under 24 timer gammel. Men helst så frisk som muligt.. Men nu har vi ihvertfald en hvis ikke det lykkedes i morgen..

Tak for gode råd piger.. Men det blev til en masse væske og så stod han op uden ble og efter små 30 min lykkedes det ham at tisse. smiley

Kommentér på:
urin prøve - hvordan??

Annonce