1.161 visninger
|
Oprettet:
Nej, hvor går tiden langsomt {{forumTopicSubject}}
Nei, hvor går tiden altså bare langsom.......
Føler min kæreste har været gravid i evigheder. Hvorfor skal der går så lang tid....øv øv.
Glæder mig bare så vildt meget til min søn, skal se dagens lys. Og jeg skal se ham, som sparker mig værd dag
Tænker over det værd dag og jo mere jeg tænker, jo langsommere går tiden...ihhhh
Kom nu da....... 11 lange uger endnu .......
Sorry.....havde bare lige brug for at komme ud med det .:)
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 22
Tror bare ikke de siger det....
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Når jeg siger at den lille sparker ret meget lige nu, kommer han også hen og mærker og siger det er fordi den vil ud. Han glæder sig også rigtig meget til den kommer ud. Han vil vildt gerne have en af de der maveseler så han kan gå rundt med den lille på brystet/maven.
Det må også være træls for dem at vente når de bare kun kan kigge på maven der vokser, mærke lidt og så tælle uger mens vi kan mærke den hele tiden.
Prøv at lave en masse sammen i tiden inden og tænk på at det er den sidste tid i får for jer selv for altid hvor i kun er jer to, så i bruger tiden på jer selv rigtig meget inden den lille kommer så i får brugt tiden. hvis I har tid kunne i tage lidt væk, på en lille ferie eller hvis børneværelset ikke er helt færdigt så brug tiden på det.
men ja tiden er svær at slå ihjel for det er lang tid der skal slås ihjel. Synes der er meget lang tid til februar her
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Fik en sms igår af min kæresten hvor han skrev " Nu er der kun 18 dage til min egen.. Så bliver jeg far.. Hold fast hvor går tiden hurtig.. Men jeg glæder mig meget. Kys fra din mand "
Kan man andet end at blive varm om hjertet og glæde sig endnu mere til at gøre ham til far for første gang ?? :o)))
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Nej, hvor går tiden langsomt