1.004 visninger
|
Oprettet:
Penge - køb af ting til guldklumpen {{forumTopicSubject}}
Hej alle damer og babyer herinde...
jeg er nysgerrig - hvor køber i tøj til baby, og hvad er jeres budget ca. på baby...
Køber i dyrt tøj som hummel, molo osv, eller nøjes i med 2 hånds tøj eller det fra Bilka...
Jeg selv bruger ikke ret meget jeg har købt lidt via nettet, men vi har simpelthen fået rigtig meget, nu er hun lige knap 4 mdr, men kan da mærke at vi skal til at supplere tøjet, og det løber hurtig op hvis man køber det dyre, plus de hurtigt vokser ud af det, så vi kan sagtens nøjes med pippi wear til omkring 20-30 kr for en body
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Ved slet ikke hvad budgettet er på , og jeg handler i hoppe loppe , HAPPY hippo eller på nettet . Bruger oftest svenske eller engelske sider .
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Og vil hellere have 10 gode ting, en 30 der bliver trælse efter 3 vaske, som jeg synes fx kvicklys bodyer gør..
Vi bruger vel ca 1000kr på Axl om måneden på bleer, medicin og MME osv...
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Jeg køber primært nyt, og så er mærket lige meget,, Jeg kan dog ikke købe bukser andre steder end Hummel til Sille da hendes hofter er for brede.. Men H&M har tit sødt tøj også synes jeg.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Elelrs købte jeg en del Pippi via netbutikker.
Nu han er blevet lidt større er vi gået mere over til Esprit, syntes de har noget rigtig lækkert tøj, og nogen af de eneste rigtige sweat shirt jeg har kunnet finde til børn under 2 år - ellers er de gerle lavet af det der tynde t-shirt stof, og syntes jeg bare ikke er nok. Ellers har vi lidt Hummel og så sover han altid med Småfolk hldragter (ikke natdragter) da jeg syntes de sidder godt og ikke er for vige i halsen.
Ellers har vi generalt været glade for Name It, og bruger f.eks kun bodyer derfra.
Hvad budgettet ligger på... puuuha... tør jeg ikke begynde at regne på, for bruger nok lidt mere end jeg burde, hvis man tænker både i tøj og legetøj...
apr 2008
Anabell har jeg købt meget HogM tøj til, men syntes desværre ikke så meget om deres drengetøj til de små. Det har været lidt anderledes at få en dreng og skulle til at finde en stil til ham også:o))
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Vi har heller ikke noget fast budget, men jeg har indtil nu lagt 3000 kr, ind på en konto som hedder Agnes hver måned, som vi udelukket har brugt på tøj til hende, og evt. legetøj hver måned
Jeg køber KUN det tøj jeg syntes er fedt, og det er altså ret dyrt,
Nu er lillemanden så kommet, og jeg har købt meget ind,
Og nu hedder "Agnes konto" så "Agnes og Oskars konto", og der kommer til at gå 5000 ind på hver måned, til tøj, udstyr og legetøj til dem begge
Jeg køber mest fra nettet, houseofkids.dk og babyfryd.dk, da vi ikke har så mange butikker her i Hjørring,
apr 2008
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 55 Svar: 215
Så skal man ihvertfald gøre hvad man har det aller bedst med
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
Køber hummel, Molo, katvig, småfolk osv.
Ved ikke hvor meget jeg bruger på tøj. Men det er meget. Køber når jeg ser nået der er sødt og pænt og synes om det. Køber hver måned. Når der kommer børnepenge bruger jeg mellem 2000 og 6000 kr på tøj og hvad mine børn ellers mangler
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
apr 2008
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 55 Svar: 215
Men det er helt op til folk hvad de vil bruge af penge, og hvis man har penge til det er det jo lækkert man kan købe det man vil have til sine børn .-)
men selvom jeg har pengene så kan jeg ikke få mig selv til at bruge 150 kr på en heldragt, når jeg kan få en anden til 40-45 kr- jeg er Jyde
Men det er meget sjovt at høre hvor forskellige vi er som mennesker og det skal der være plads til - tak for jeres input indtil videre, kan jo være flere der kommer på banen
Jeg har heller ikke selv noget desideret budget til bettepigen, som jer andre køber jeg/vi efter behov - noget af det vi har fået brugt udgår men ellers noget rigtig pænt tøj, dog vil jeg købe nyt nu, kan finde noget til ok priser, men det er jo så kort tid de kan bruge det
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
apr 2008
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Da jeg ventede min første søn, købte jeg mest h&m og name it, men nu hvor han kan passe tøjet i længere tid, så køber jeg dyrere tøj, hvis der er noget jeg kan lide. Vi har en konto som hedder "Gustav", og der indsætter vi er beløb hver måned og der går børnepenge mm. også ind.
Vi køber når der er brug for det, men vores søn mangler aldrig noget. Lige nu er jeg tosset med Hummel. Det er så lækker kvalitet i forhold til h&m som tit går hurtigt i stykker i vask.
Vores lille nye får lidt blandet, nu har vi det meste tøj og udstyr fra vores første søn, så der har jeg brugt lidt flere penge på lækre dragter, lidt nyt sengetøj osv. Da jeg ventede min første søn brugte vi omkring 30-35.000 kr.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Han går primært i H&M-tøj, tøj fra Kvickly, eller af og til fra Bilka.
Mærketøj er sleeeet ikke mig! Han har en enkelt overall fra Hummel, men kun fordi der ikke laves særlig mange af den slags. Og det gjorde godt nok også ondt i min pengepung! Men heldigvis var der 30% rabat!
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Det eneste Vito har i den prisklasse, er overtøj, og hans uldnatdragter, som gerne skulle holde ret længe!!
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
apr 2008
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
Penge - køb af ting til guldklumpen