{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Penge - køb af ting til guldklumpen {{forumTopicSubject}}

Hej alle damer og babyer herinde...

jeg er nysgerrig - hvor køber i tøj til baby, og hvad er jeres budget ca. på baby...

Køber i dyrt tøj som hummel, molo osv, eller nøjes i med 2 hånds tøj eller det fra Bilka...

Jeg selv bruger ikke ret meget smiley jeg har købt lidt via nettet, men vi har simpelthen fået rigtig meget, nu er hun lige knap 4 mdr, men kan da mærke at vi skal til at supplere tøjet, og det løber hurtig op hvis man køber det dyre, plus de hurtigt vokser ud af det, så vi kan sagtens nøjes med pippi wear til omkring 20-30 kr for en body

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penge - køb af ting til guldklumpen
  • #1   18. feb 2012 Jeg bruger alt for mange penge på tøj til prutten - ihvertfald hvis du spørger min mand smiley

Ved slet ikke hvad budgettet er på , og jeg handler i hoppe loppe , HAPPY hippo eller på nettet . Bruger oftest svenske eller engelske sider .

• #2   18. feb 2012 Axl er kun mærketøj, startede tidligt med at købe, og kun tilbud og udsalg, så har ikke meget mere for det, end jeg ville skulle give i kvickly, bilka etc..
    Og vil hellere have 10 gode ting, en 30 der bliver trælse efter 3 vaske, som jeg synes fx kvicklys bodyer gør..
    Vi bruger vel ca 1000kr på Axl om måneden på bleer, medicin og MME osv...

• #3   18. feb 2012 hold da op, der smuttede da vidst et par ord og bogstaver med sætternissen..

• #7   18. feb 2012 Ligesom Mulle Mor 9+. Anabell og Jonathan har lidt af det hele, dyrt og billigt. Jeg køber det jeg kan lide BILKA, HM, Buberry, småfolk, albababy. Jeg køber aldrig brugt.

• #8   18. feb 2012 Jeg er ret vild med hummel, så det har Storm en del af, og Sille lidt..

Jeg køber primært nyt, og så er mærket lige meget,, Jeg kan dog ikke købe bukser andre steder end Hummel til Sille da hendes hofter er for brede.. Men H&M har tit sødt tøj også synes jeg.

• #9   18. feb 2012 Da Mikkel var helt lille købte jeg flere ting brugt, da jeg havde nogle Pippi dragter jeg var ret vild med som jeg ikke kunne finde nogen steder.
    Elelrs købte jeg en del Pippi via netbutikker.

Nu han er blevet lidt større er vi gået mere over til Esprit, syntes de har noget rigtig lækkert tøj, og nogen af de eneste rigtige sweat shirt jeg har kunnet finde til børn under 2 år - ellers er de gerle lavet af det der tynde t-shirt stof, og syntes jeg bare ikke er nok. Ellers har vi lidt Hummel og så sover han altid med Småfolk hldragter (ikke natdragter) da jeg syntes de sidder godt og ikke er for vige i halsen.

Ellers har vi generalt været glade for Name It, og bruger f.eks kun bodyer derfra.

Hvad budgettet ligger på... puuuha... tør jeg ikke begynde at regne på, for bruger nok lidt mere end jeg burde, hvis man tænker både i tøj og legetøj... smiley

• #11   18. feb 2012 Vi har ikke noget budget køber efter behov og så hvis der er noget som jeg ikke kan stå for. Siden jeg er gået på barsel er jeg slem til at købe på nettet, det er aaaalt for nemt og kæmpe udvalg.
    Anabell har jeg købt meget HogM tøj til, men syntes desværre ikke så meget om deres drengetøj til de små. Det har været lidt anderledes at få en dreng og skulle til at finde en stil til ham også:o))

• #12   18. feb 2012
    Vi har heller ikke noget fast budget, men jeg har indtil nu lagt 3000 kr, ind på en konto som hedder Agnes hver måned, som vi udelukket har brugt på tøj til hende, og evt. legetøj hver måned smiley Bleer, mad osv, køber vi ved siden af, for vores andre penge, smiley

Jeg køber KUN det tøj jeg syntes er fedt, og det er altså ret dyrt, smiley Agnes har næsten kun tøj fra Hummel, Molo, Katvig og småfolk smiley Og jeg ELSKER det, .. Jeg bruger i hvert fald 3000 kr, på hende om måneden, hvis ikke mere smiley

Nu er lillemanden så kommet, og jeg har købt meget ind, smiley Har nok brugt omkring 10000 på det første tøj her, men har så også købt lidt hilfiger og det koster smiley

Og nu hedder "Agnes konto" så "Agnes og Oskars konto", og der kommer til at gå 5000 ind på hver måned, til tøj, udstyr og legetøj til dem begge smiley Og hvis der skal bruges mere, har vi en anden konto, hvor vi bare kan tage fra smiley

Jeg køber mest fra nettet, houseofkids.dk og babyfryd.dk, da vi ikke har så mange butikker her i Hjørring, smiley Ellers tager jeg til Aalborg og handler i Abrakadabra og Olgas Oldebørn smiley Men ja, jeg bruger alt for mange penge på tøj, smiley

• #13   18. feb 2012 Hold da op Maria det var godt nok en slat:o))

• #14   18. feb 2012 Maria - ja det var da en greb i lommen smiley men det er jo fint nok hvis man har pengene og man har det bedst med det smiley

Så skal man ihvertfald gøre hvad man har det aller bedst med

• #16   18. feb 2012 uhh jeg går også amok hehe nogle gang brugt og ellers på udsalg, vi har ikke noget desideret budget jeg køber bare smiley men de får noget hver månede for jeg køber også meget forud, for det koster jo med 3 der vokser konstant osv. så jeg har feks allerede forårsjakker og sandaler osv så jeg ikke står lige pludselig og mangler 3 x sandaler plus jakker osv smiley på den anden måde sys jeg ikke rigtig vi mærker det. vi har ikke så meget bilka og hogm tøj. ik fordi jeg ik vil bruge den men kommer bare ikke de steder og rema1000 og fakta bugner jo ikke af tøj hehe så nettet blir brugt her smiley

• #17   18. feb 2012 puhh jeg har hørt meget godt om bilkas og h&m tøj, så det vil vi bruge, og der er vel ingen børn der er død af det tøj endnu, sorry, men ser ikke det pæne i mærketøj, det meste siger mig intet, men hver sin smag

• #18   18. feb 2012 Køber både nyt og brugt tøj.

Køber hummel, Molo, katvig, småfolk osv.

Ved ikke hvor meget jeg bruger på tøj. Men det er meget. Køber når jeg ser nået der er sødt og pænt og synes om det. Køber hver måned. Når der kommer børnepenge bruger jeg mellem 2000 og 6000 kr på tøj og hvad mine børn ellers mangler

• #19   18. feb 2012 Jeg har heller ikke noget fast budget, køber en del Name it, og mærkevarer når det er på tilbud ellers køber jeg det af min nieche, når hendes yngste pige er vokset ud af det og vi har heldigvis samme smag. Mit yndlings mærke er Småfolk synes det er rigtig sødt. Men sjældent jeg giver fuld pris for det. Føtex har også meget sødt tøj og h&m. Overtøj har jeg førhen købt i Bilka, men det har aldrig holdt ret længe..

• #20   18. feb 2012 Det eneste der aldrig spares på her er overtøj og sko, det køber jeg aldrig billigt(jo hvis det er på tilbud:o))

• #21   18. feb 2012 JEg vil på ingen måder ryste på hovedet af nogle, men siger også som dig Maibrit...

Men det er helt op til folk hvad de vil bruge af penge, og hvis man har penge til det er det jo lækkert man kan købe det man vil have til sine børn .-)

men selvom jeg har pengene så kan jeg ikke få mig selv til at bruge 150 kr på en heldragt, når jeg kan få en anden til 40-45 kr- jeg er Jyde smiley

Men det er meget sjovt at høre hvor forskellige vi er som mennesker og det skal der være plads til - tak for jeres input indtil videre, kan jo være flere der kommer på banen smiley

Jeg har heller ikke selv noget desideret budget til bettepigen, som jer andre køber jeg/vi efter behov - noget af det vi har fået brugt udgår men ellers noget rigtig pænt tøj, dog vil jeg købe nyt nu, kan finde noget til ok priser, men det er jo så kort tid de kan bruge det

• #22   19. feb 2012 Amalie: hehe det må ligge til os jydere

• #23   19. feb 2012 Haha Amelie, jeg har det på lidt samme måde og køber næsten også kun det andet på tilbud, medmindre der er noget de bare er nødt til at have. Og jeg syntes bestemt ikke at kvaliteten på det dyrere tøj er noget at råbe hurra for overhovedet, jeg har tøj til dem fra BILKA af der holder meget bedre.

• #24   19. feb 2012 Jeg køber det som jeg synes er pænt.

Da jeg ventede min første søn, købte jeg mest h&m og name it, men nu hvor han kan passe tøjet i længere tid, så køber jeg dyrere tøj, hvis der er noget jeg kan lide. Vi har en konto som hedder "Gustav", og der indsætter vi er beløb hver måned og der går børnepenge mm. også ind.

Vi køber når der er brug for det, men vores søn mangler aldrig noget. Lige nu er jeg tosset med Hummel. Det er så lækker kvalitet i forhold til h&m som tit går hurtigt i stykker i vask.

Vores lille nye får lidt blandet, nu har vi det meste tøj og udstyr fra vores første søn, så der har jeg brugt lidt flere penge på lækre dragter, lidt nyt sengetøj osv. Da jeg ventede min første søn brugte vi omkring 30-35.000 kr.

• #25   20. feb 2012 Jeg bruger vel omkring 1000-1500 om måneden på Vito, alt. inklusiv.

Han går primært i H&M-tøj, tøj fra Kvickly, eller af og til fra Bilka.
    Mærketøj er sleeeet ikke mig! Han har en enkelt overall fra Hummel, men kun fordi der ikke laves særlig mange af den slags. Og det gjorde godt nok også ondt i min pengepung! Men heldigvis var der 30% rabat!

• #26   20. feb 2012 Jeg forstår heller ikke hvordan man kan bruge 150-200 kr på en natdragt!..

Det eneste Vito har i den prisklasse, er overtøj, og hans uldnatdragter, som gerne skulle holde ret længe!!

• #27   20. feb 2012 Jeg bruger mange penge på tøj til Oliver og er også begyndt at bruge lidt penge på tøj til prinsessen smiley De mærker jeg vælger er bla. Småfolk, Molo, Katvig og Hummel osv. Det gør jeg af den årsag at jeg syntes de laver noget helt igennem fedt tøj og så syntes jeg de holder rigtig godt og farverne går ikke af, efter vask smiley

• #28   20. feb 2012 Linda: Jeg syntes så faktisk af rigtig meget af det dyre tøj er dårlig i kvaliteten, jeg er på ingen måder imponeret. Men køber det dog alligevel

• #29   20. feb 2012 Ja synes heller ikke kvaliteten er pengene værd, men køber det alligevel. Men på tilbud synes det er sindsyge priser..

Kommentér på:
Penge - køb af ting til guldklumpen

Annonce