Barselsgave, jeg mangler idéer (: {{forumTopicSubject}}
Så har min søster været til kønsscanning, og vi ved nu at det bliver en lille dreng (: .. De har et navneforslag, men det kan sagtens nå at blive ændret, så det jeg egentlig ville give, bliver til dåbsgave til den lille dreng i stedet for... Hun er omkring 21+ såå der er lidt tid endnu til han ankommer, så jeg har tid nok til at finde en barselsgave, men jeg er fuldstændig idéforladt..
Her er det jeg havde tænkt først, men det bliver så til dåbsgave, med navn på øret ^^ : http://littlediva.dk/personlig-kanin-navn-lille-ninna-p-719.html
Hva kan jeg give som barselsgave, der også er til at betale (:?
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
Jeg synes ikke de skal have to bamser af mig.. De har allerede en barnets bog som de er begyndt at lave med billeder og tekst fra graviditeten, så det vil jeg ikke give dem ^^ ..
Tania: Ja jeg synes den er rigtig sød den kanin, og så er den til at betale for en "stakkels teenager" under uddannelse ^^ ..
jan 2011
Jeg tænker også at baby jo får en hel masse ting, så forældrene kan nemt blive "overset", så har også tænkt over at give noget som er til min søster ^^ ... Ved du hvor man kan få sådan noget? Jeg har faktisk aldrig hørt om det (:
nov 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 20
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
jan 2011
Mette: Det vil jeg da lige kigge på ^^ .. !
Julie: Jeg har set de bamse og kylling bamser du snakker om, synes bare de er rigtig dyre, og som jeg tidligere har skrevet, synes jeg ikke jeg vil give bamse til dem i barselsgave, da dåbsgaven også er en bamse ^^ ..
Barselsgave, jeg mangler idéer (: