1.046 visninger
|
Oprettet:
Ble Stop {{forumTopicSubject}}
Villas besluttede igår efter han havde lavet lort at nu ville han ikke have ble på mere,
Det jeg gerne vil have noget hjælp til er hvordan i har gjort i forhold til ble stop..
vi har haft et uheld i dag, og igår sad han bare på wc et hele tiden efter ejet ønske
Har i belønnet jeres børn når de har været på wc og hvor tit har i huskede dem på at de skulle på wc? hvad har i gjort i starten når i skulle ud?
vi har besluttede at han stadig skal have ble på om natten, og når vi skal ud og køre.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
her var det også max 1 uheld om dagen..
vi sagde bare til dagplejen at han ikke skulle have ble på - gav ekstra tøj med og de par gange har han har haft ble på i legestue og på besøg i børnehaven har han alligevel sagt at han skulle tisse og derved en tør ble. når vi handler , handler vi kun hvor der er mulighed for at låne wc'et - det gjorde vi også inden da jeg er gravid og skal pisse konstant
vi spørger om han skal tisse inden vi kører.. ellers sagde vi bare det første tid at han skulle huske at han ikke havde ble på
syntes det er en god ide med at sove med bleen, det gør vi også her, dog er bleen altid tør til middag og næsten hver morgen
held og lykke med det
jul 2008
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 162
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
jul 2008
har denne: http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=72001&e=detail&site=dk&pid=54316&selcat=bgpty
bestilte den på nettorvet da det var billigst
jul 2008
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Vi havde wc brættet med alle steder i byen
Hun har virkelig ikke tisset eller lavet stort i bukserne mange gange... dog har hun da ind imellem et uheld... Hun startede i børnehave i tirsdags og har ikke haft andet uheld end det i nat siden, så jeg er MEGET stolt...
Ble Stop