{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leg med baby
  • #1   22. sep 2011 lyder meget rigtigt jeg gik også til svømning med gustav startede da han var 6 uger men hust også at øve at ligge på maven smiley og så er baby massage efter badet også rigtig godt så de mærker deres krop smiley

• #2   22. sep 2011 jewg må ikk komme i svømmehal desværre ville ellers gerne

vi ligger også på ryggen ved hver ble skift og inden mad og tit på lehetæppet og det hun god til

men tænker om der nogen der har andre ideer til lege da jeg som tider eller tit faktisk syntes det er det samme vi leger og laver

• #4   22. sep 2011 ja køb "leg med din baby" - den er jeg i hvert fald glad for. der er også nogle gode sanglege.

her leger vi:
    cykle (bevæger benene og synger lidt)
    svømme (bevæger armene og svømmer)
    flyvebaby (jeg holder ham i siden, under armene og løfter ham op. han løfter hovedet og gør sig stiv i hele kroppen, så det er god træning)
    jeg ruller ham i sengen.
    vender ham på hovedet.
    leger med aktivitetstæppet.
    ligger på maven overfor hinanden.
    leger sanglege fra bogen.
    og laver sjove lyde og ansigter smiley lige pt er han vild med prut-lyde (typisk mænd - allerede som helt små, har de toilethumor!)

• #5   22. sep 2011 det osse det vi leger men er træt af høre mig selv hihi altsp har sangbøger vi synger fra og leger

men vil prøve låne den bog

• #6   22. sep 2011 Selma er også 3 måneder, hun elsker at prøve at gøre de ting vi gør, så det er meget noget med at vinke, pege, række tunge osv... og sige lyde fx som en bil... (ikke rigtigt, ved bare ikke hvordan jeg forklarer det) Sådan brrrrrrrrr med tungen.
    Ellers nogenlunde det samme.

• #7   24. sep 2011 det gør vi osse her og hun prøver også række tunge efter os det bare som om det keder hende når man gør det samme hele tiden og prøver lave om på min stemme men nu hun rigtig begyndt og pluder med sig selv og hun griner af sig selv for hun kan høre sig selv tro jeg he

Kommentér på:
leg med baby

Annonce