{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

Fantastisk app til familier med børn fra 0-12år {{forumTopicSubject}}

Navnet er reshopper. Ja som skrevet er det her en fantastisk app for familier med børn fra 0-12 år. Konceptet er køb og salg. Dvs det er en app hvor du kan sætte dit brugte baby/børneudstyr til salg, og mens du venter på henvendelser kan du shoppe rundt mellem andres til-salg-vare. Jeg har fundet to bøger jeg har ønsket mig i tre år (Politikens leg med din baby, og Politikens leg med dit barn). Begge bøger var i pæn stand og pisse billige. Det samme med den hjertepude jeg har købt - pisse billig, og i pæn stand! Jeg har fundet en creme til ammebryster der normalt koster 80kr. Hende der solgte den, skulle have 10kr for den. Man kan vælge under forskellige søgekriterier. Fx, syntes jeg ikke at jeg mangler tøj og legetøj til mine små poder, så den har jeg frasorteret. Jeg gider ikke køre mere end max to km efter det jeg køber, så jeg har hakket af 'inden for to km'. Mit barn er tre år, og én på vej, så aldersmæssigt søger jeg ting til børn fra 0 - 4 år. Det er så nemt og begejstringen ret så stor, derfor bliver jeg lige nød til af dele med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastisk app til familier med børn fra 0-12år
Kommentér på:
Fantastisk app til familier med børn fra 0-12år

Annonce