{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

ja det hjælper jo ik rigtig på det... (skruk) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo total skruk og har været det siden isa faktisk blev født... kæresten er dog ikke kar til nr 2 endnu, så vi venter lige lidt... Men så har min veninde lige medelt idag at de venter nr 2... spør lige om jeg er misundelig!!!! de har i forvejen en dreng fra dec... det her var dog ikke planlagt men derfor er barnet nu mere end velkommen alligevel... men hold da op... det hjælper jo bestemt ikke på at jeg prøver at glemme lidt det med nr 2... Ihh altså...

bare lige lidt brok herfra... - Men selvf er jeg meget glad på min venindes vegne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ja det hjælper jo ik rigtig på det... (skruk)
  • #2   5. aug 2011 mulle : okay, ja det må da føles lidt mærkeligt når det er din x...

Tanja : ja kan godt forstå du gerne vil vente lidt... jeg ville også bare ønske jeg ik var så skruk... eller kæresten bare kunne sige et tidspunkt hvor han vil ha nr 2... men det kan han ik, som han siger kan det være om en uge eller et år... det er bare lidt træls...

• #3   5. aug 2011 Altså jeg er kun skruk når jeg ser andre gravide. Så savner jeg min mave helt åndsvagt meget.

Men før jeg blev gravid, kom alle omkring mig og fortalte at de ventede sig. Til sidst efter 3½ års prøven, begyndte de at komme og sige nu venter vi nr 2. Det er ikke spor sjovt når man selv er ekstremt skruk...

• #4   5. aug 2011 altså jeg ville aldrig selv vælge kun at få et barn, men tror mestemt ikke at børnene bliver skøre af det... jeg kender da et par stykker der er enebarn og de er altså meget normale smiley

men ja, jeg elsker jo også Isa mere end noget andet, jeg tænker bare, hvor ville det være skønt med flere af hendes slags smiley

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
    #5   5. aug 2011 Årh nyd at du har et barn jeg venter stadig på at kæresten siger ja og han siger nemlig også vi ser tiden an det kan være om en måned to eller først til næste år så øv øv

Theas mor: jeg er enebarn og er bestemt ikke kugle skør men jeg lærte bare i en sen alder at dele og så savnede jeg da engang imellem at have en søskende at lege med men havde også en del fordele ved at være ene barn smiley

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    jul 2011

#6   5. aug 2011 Jeg har ingen børn endnu smiley

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    jul 2011

#7   5. aug 2011 præcis det er jo så forskelligt og så havde jeg også kun en mor så hun skulle klare alt smiley

• #8   5. aug 2011 det skal skam heller ikke forståes som at jeg ik nyder Isa... jeg kan da ik undvære hende og er så lykkelig over at have fået hende... Men som sagt, når jeg ser på hende kan jeg ik lade være med at tænke, jeg skal helt sikkert have flere ag hendes slags smiley

• #9   5. aug 2011 Nu må i ikke læse dette som om at jeg ikke er glad for vores søn, for det er jeg bestemt, men hvis jeg kunne lave det om (og stadig få ham) så havde jeg ventet....der er 14 måneder imellem vores børn og Kristian var ikke planlagt.
    Det er hårdt....rigtig hårdt med 2 så små børn, men det er det måske også selvom der er lidt tid imellem dem.....det ved jeg jo af gode grunde ikke *S*

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    jul 2011

#10   5. aug 2011 Nej detv ved jeg godt smiley er bare selv såååå skruk så vil bare godt snart igang smiley Men venter på manden og de tager jo en dag af gangen smiler

• #11   5. aug 2011 Theas mor. Jeg har det på samme måde. Tænker nemlig at vi også kun vil have 1 barn, af næsten de samme grunde som dig.
    Det er nemlig svært når folk spørger om hvornår vi skal igang igen.

• #12   8. aug 2011 theas mor, hvorfor skal dit dårlige forhold til din storebror gå ud over du ikke vil have flere børn, dine egne børn blir vel ikke ligesom dig og din storebror?

• #13   9. aug 2011 det er skam ikke for at være dømmende, for mig lød det bare som om at du ikke ville have flere børn grundet dig og din storebrors forhold, og det kan jeg ikke sætte mig ind i, da alle er frskellige

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    jul 2011

#14   9. aug 2011 hvis man har det godt med at have et barn synes jeg det er fint og har man lyst til flere skal man gøre det men ikke pga. ens børn om de skal være ene børn eller ej. Man skal mærke efter hvad man selv vil. Vi er alle forskellige og vi skal ikke gøre som andre gør men hvad vi selv føler for smiley

Kommentér på:
ja det hjælper jo ik rigtig på det... (skruk)

Annonce