Hvordan har i det med det? {{forumTopicSubject}}
hvordan har i det med at jeres barn/børns bedsteforældre blander sig i div ting om mad og opdragelse?
Nogen ting vil jeg sige jeg tager til mig og bruger, men det meget få ting, vi har det sådan vi gør det på vores måde, og vores datter trives, så helt dumme kan vi da ikke være, ja så spørg vi vores sp til råds.
Mine forældre blander sig ikke, de hjælper kun hvis vi beder om hjælp til noget vi er i tvivl om, min svigermor til gengæld ARRRRRRRHHHHHHHHHHHHHH.......... Så irrtierende, hun er bare total modsat af os andre og gør bare hvad vi siger hvis hun skal passe hende. så der har vi slået hårdt ned og sagt hvis du skal passe må du gør som vi gør.
Min svigerfars kone kommer af og til med nogen ting men altid nogen vi kan bruge..
så nogen gane så syntes jeg det fint med gode råd osv andre gange så lader jeg bare som om jeg sys det nogen fantastisk gode ting de kommer med.. hm hm hm (:
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
mar 2008
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 224
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 28
mar 2008
Men jeg har lige været det igennem med mit barn han er godt nok 9 mrd nu men føler stadig det var igår næstn han var spæd.. Og siger det her til min veninde hun virkede ligeglad.. Og fik lysten til a smække hende en igennem telefonen..! (dog er vi ik veninder mere på den gode måde) snakker kun lidt sammen vi blev gevaltigt uvenner for 2 mrd siden..! Pga hende og hendes fyr skændes hele tiden :S Og så blandede jeg mig og sagde til sidst nu gider jeg ik mere a hører på deres gang lort og lagkage de blev jo ved.. Og så blev vi uvenner ½ mrd efter.. Og så er vi så begyndt a snakke en smugle sammen inden hun fødte.. Men når jeg siger barnet skal ik sove hele tiden og det skal have mad hver 3 time og skal ik have forskelligt modermælk hun kom hjem fra sygehuset i tirsdags med den lille (samme dag hun fødte) Og onsdag (dagen efter) tog hun hjem til sin mor og er der stadig.. Barnet skal have ro de første 2 mrd ihvertfald i eget hjem og vende sig til omgivelserne.. DOg ka man tage lidt ud i ny og næ handle vise frem til forældre osv men man bliver sku hjemme og sover og giver barnet trygge rammer som ny født..! Sagde jeg os til hende på en pænere måde.. Nu var sku ligeglad lyd det i mine ører..!! øhhh det skader mere end det gavner!!!
mar 2008
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Men hun dikterer ALDRIG ... Hun er pædagog på 30. år og har ENORM viden og erfaring med mange ting. Hun har nogle rigtigt gode værdier som jeg er helt enig med hende i og hun laver næsten heller aldrig andet end at rose mig for mit "moderskab" så der er ikke noget at brokke sig over
Når hun endelig har lidt kritik, så er det meget positiv kritik og ikke anklagende kritik...
Hun kan dog ikke li' når jeg lader Malik græde hvis han ikke får sin vilje, men det må hun bare finde sig i, og hun ved også godt at han bliver god iden..
Min svigermor ser vi ikke så tit....
Personligt synes jeg at hun er alt for blød og overbærende - Og så har hun nogle meget mystiske meninger om hvad børn må og ikke må.. Men det er jo en smagssag....
Men hun siger aldrig noget til mig om børneopdragelse...
Så jeg har det vist meget godt på det punkt *G*
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 28
Vil nu lige sige, at et barn ikke behøves spise hver 3 time, jo hvis der er noget galt, men ellers ikke. Begge mine børn har fået det de ville have hos mig, og har derefter sovet det de ville, de skal nok sige til hvis de bliver sultne eller bare trænger til en tår...I gamle dage kiggede man jo på klokken når der skulle ammes, men tror kun at det er få der gør det nu...Begge mine børn har også sovet igennem fra de var 1 mdr gamle, så jeg har aldrig klaget...smil...
Hvordan har i det med det?