{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første grød?
  • #5   4. aug 2011 uh uh er lige med på en lytter. Vi får nemlig sp på mandag der skal fortælle os en masse om det. Jeg er SÅ spændt smiley

• #6   4. aug 2011 her var min datter 3.5 måned da jeg gav hende grød første gang hirsegrød

• #7   4. aug 2011 Hvordan viste i hvornår de var klar?

• #10   4. aug 2011 Sophia fik første gang da hun var 4 måneder. De 2 første gange blev det kun til et par skefulde, men eller spiser hun mellem 1-2 dl pr. Måltid. Hun startede med risgrød, og nu får hun også hirsegrød, hvilket hun elsker smiley
    Vi vidste hun var klar, da hun meget gerne vil være med når vi andre spiser. Hun åbnede også munden for skeen:-)

• #11   4. aug 2011 Vi begyndte med grød i samråd med sp nogle dage før han blev 4mdr..
    Vi tænkte at han var klar til grød, da han var intra. i vores mad, ikke blev mæt nok af sin flaske (han var en stor dreng, og har altid været det - ikke fed) smiley
    lavede bobler med munden, som også kan være tegn på det..
    Og vi startede med majsmel, også i samråd med sp'en..

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #12   4. aug 2011 Lasse startede da han var 4 mdr. vi begyndte med majs og hirsegrød. men vil også råde dig til at starte med kartofler og grøntmos. det har de sværest ved at vende sig til. det søde er nemmere (grød og frugtmos)
    Jeg havde snakket med min sp. om det da han vågnede tit om natten trods at han fik aftenflaske ved siden af amningen og hun sagde han var helt klar, og han elskede det fra første skefuld. ingen problemer.

Berit og Lasse 6½mdr

Kommentér på:
Første grød?

Annonce