reaktioner på grød første gang? {{forumTopicSubject}}
hej piger, og efterhånden få mænd.
hvordan har jere unger reageret på grød første gang?
Karen fik lige en smule i dag, og de to første skeer gik super godt. men så blev hun helt hysterisk, da hun altså havde sunket det. hun græd indtil hun fik en tår MME som hun er vant til. så kunne jeg byttes lidt med grød - MME - grød - MME til sidst VILLE hun have sin flaske, og det fik hun. samlet har hun nok fået 1 spiseskefuld grød og den mængde MME hun er vant til.
jeg har tænkt mig vi prøver lidt igen imorgen.
er der nogle gode råd jeg skal have med på vejen?
hvordan gjorde du da i begyndte på skemad?
er der noget der er bedre for hende end grød?
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
det meste røg ud igen og følte ikke hun fik noget særligt ind når jeg passede hende. 3 bittesmå skeer og så var det slut.
Det gik meget bedre med et lille æggebæger ved siden af med sødmælk i som hun drak af hver anden gang så grøden ike blev for meget for hende og bare blev træls i munden, så rakte æggebægeret hen og lod hende drikke lidt, og hold da op hun kunne gabe når bægeret nærmede sig munden og så var hun helt klar på en ske grød mere så det gik meget nemmere sådan. Tror bedre hun kunne lide overgangen sådan og så var hun meget mere modtagelig og begyndte ikke at stoppe sin hånd i munden eller vende hovedet væk, så spiste hun indtil hun var mæt
reaktioner på grød første gang?