{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.095 visninger | Oprettet:

en lille opfordring {{forumTopicSubject}}

Der er dagligt folk der opretter emner med titler som:
HJÆLP!
HJÆLP NU!
HJÆÆÆLP STRAKS!
osv. i samme dur..
Mit hjerte hopper op i halsen og 112 står klar på mobiltelefonen, og når så man kommer ind på emnet, så er det fordi TS ikke ved hvad de skal lave til aftensmad, hvornår et TVprogram starter el. andre "ligegyldige" emner, som bestemt kunne have haft en anderledes ordlyd som emne..
Så hermed en lille opfordring til at bruge emneoverskriften til det den er, en kort beskrivelse af det du vil spørge om...
Også gem HJÆLP-trådene til man virkelig har brug for dem smiley

Fortsat god aften til alle

// Lisette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille opfordring
  • #2   30. jul 2011 Jeg er helt enig.. smiley

  • #3   30. jul 2011 kan nu ikke se problemet i det hvis folk mener de er i krise om det så er 112 krise eller tøjkrise så føler folk vel de virkelig har brug for hjælp. ellers ved man ikke hva man ellers skal kalde det. og hold da fast der er mange der har travlt med hvad andre opretter herinde:s

  • #4   30. jul 2011 Jeg kan vitterlig ikke ses problemet i at skrive: hjælp til at finde trøje, hjælp til.. ja hvad det nu burde være..
    Og ja, måske mine sko klemmer lidt


  • #6   30. jul 2011 Hmm da jeg næsten lige har oprettet en tråd med "hjælp", føler jeg selvfølgelig truffet. Jeg skrev også i min tråd, at jeg beklagede overskriften. Men søgte blot hjælp til nogle internetsider. Jeg skulle nok have ændret min overskrift.. Endnu engang undskyld!!

  • #8   30. jul 2011 På BOLIG-galleriet bliver ens overskrift lavet om, hvis man bare skriver sådan noget som HJÆLP, så ja måske man lige skulle præcisere sig en lille smule *S* selvom det kan være svært.

  • #9   30. jul 2011 mor til: næh, det er såmen ikke møntet på nogen bestemt =)
    det var bare en generel opfordring...
    Det er måske ikke så slemt herinde, men på hundegalleri fx, der kan folk skam godt oprette hjælptråde om hvad de skal gøre ved en hund der for længst burde være kørt til dyrlægen..

    Men hvis man ikke selv kan give sine emner en mere "opfindsom" beskrivelse end hjælp, så brude Admins herinde jo gå ind og ændre dem til noget andet, sådan som de gør på de andre gallerier...


  • #10   30. jul 2011 Nej jeg mener heller ikke, at man i første omgang ville søge hjælp her inde, hvis situationen var helt akkut. Men jeg kan da godt se, at jeg nok burde have lavet en anderledes overskrift:-)

  • #14   31. jul 2011 Jeg bliver en smule bekymret, når jeg læser en overskrift med hjælp men jeg er også vant til andet fra hundegalleri.. smiley

    Man kan jo sagtens skrive hjælp, hvis man så bare lige tilføjer emne bagefter. F.eks. Hjælp - aftensmad..


  • #15   31. jul 2011 Om ikke andet, så for at tråden har en relevant overskrift..

  • #16   31. jul 2011 altså jeg kan nu heller ikk se problemet i det tøser smiley hvis det virkelig var noget akut eller alvorligt tvivler jeg STÆRKT på at folk liiiiiiiiiige skal oprette et indlæg på babygalleri eller lignende inden de kontakter fagfolk smiley ;) smiley
    Meeeeeeeeeen hey tøser .. Disse indlæg har jo den virkning folk gerne vil have smiley I er alle så nysgerige ( heldigvis for det smiley ) at i alle hurtigt vil læse sådanne indlæg -.. SÅ de har jo den rigtige virkning smiley

    og tror nu ikk der er nogen der skal være bange for det er noget akut smiley


  • #17   31. jul 2011 i reglerne her inde står der at man skal skrive en sigende overskrift så nogen må ha glemt og læse dem ;o)

  • #19   31. jul 2011 altså hvis det var nogen der havde brug for 112 så er de da ik for smarte hvis de lige skal oprette en tråd først. så mon dog der er nogen der gør det?

Kommentér på:
en lille opfordring

Annonce