Savner i at være gravide ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle mødre .
Hmm, her det sidste stykke tid har jeg VIRKELIG savnet og være gravid, det er seriøst det skønneste jeg har prøvet, jeg savner det helt, bare det der med og rende med den stoore mave, og tuller rundt og hygge sig, og ligge på ryggen og nusse den stoore mave og iiih, ja bare alt ved og være gravid, og mærke at der er et nyt liv på vej osv... hvergang jeg er en helt ny baby blir jeg helt vild og ville bare ønske det var min osv..
OG JEG VIL GERNE UNDERSTREGE AT DET IKKE ER FORDI JEG ELSKER LÆRKE FOR DET GØR JEG SKU HELT VILDT HUN ER JO MIN ØJESTEN .. savner det bare rigtig meget. isør nu hvor det er ved og være vintertid /juletid /hyggetid ..
nogen der har det sådan eller jeg den eneste i verden det har det sådan ?. dem jeg har spurgt siger de bestemt ikke savner det
Knus og krams Lykke =)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 327
Jeg savner det også, så du er ikke palle alene ;o)
mar 2008
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
men ja det er dejligt at mærke liv
mar 2008
Men det er nu ikke altid det sjoveste når man kommer så langt hen...
Jeg var så godt nok træt af det, da jeg gik de 14 dage over tid, de føltes som 9 LAAAANGE mdr..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
jeg ku godt forestille mig det er et helvede at gå over tid.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Er 32+0, og jeg gider ikke mere...... jeg tror ikke jeg skal have flere børn. Jeg synes det er hårdt, jeg er konstant træt.....årh altså...
Jeg synes ikke noget tøj sidder pænt...slet ikke. Føler mig super grim. Jeg vralter, kan ikke passe mine sko, kan ikke gå i høje hæle....gider ikke mere.
Fatter ikke min søster har gjort det 5 gange...
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
jeg syntes at det også har sin charme at man ikke rigtig kan noget, jeg ville så meget ønske jeg snart skulle have en mere, men af hensyn til lærke må jeg lige vente.. min graviditet sys jeg var fnatastisk.. savner det virkelig. det er en skam at vi ikke går lige så længe som elefanter ..
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Savner i at være gravide ?