15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Råd søges / jeg skal ha luft! LANGT! {{forumTopicSubject}}
Hej Piger
Jeg blev den 6/6 mor til den her skønne skønne pige som jeg selvf forguder!
Vi var indlagt til dagen efter for af holde øje med prinsessen, men da vi kommer hjem, mener min kæreste jeg skal ha ro så min familie holder sig væk - men lige pludselig fare han rundt & får lavet kaffe mm, det viser sig af han har aftalt med hans familie de skal komme s; Jeg bliver rigtig såret for jeg har min familie rigtig tæt på, & de har hjulpet os rigtig meget igemmen det sidste stykke tid.
Svigermonsteret starter udmed af vi IKKE må tage nogen steder med vores lille pige, fordi det kan hun ikke tåle, & vi er uansvarlige hvis vi gør det, man skal ikke " fare " rundt når man har fået barn. Det såre mig rigtig meget hun allerede der, begynder af belære mig om hvad man gør & hvad man ikke gør.
Nå men jeg holder bare kæft & smider mig hen på sofaen med lille pigen, de køre så hjem & jeg går i seng!
Et par dage efter skal vi så op til dem fordi kærestens farmor er der oppe & hun sq selvf os ha lov til af se den lille ny, jeg når ikke indefor døren før så er den flaske jeg har lavet hjemme fra bare ikke go nok, og sådan bliver det ved.. alt jeg gør er bare forkert i hendes hovede, endnu en gang holder jeg min kæft for ikke af lave det helt store ud af det, Men den anden dag røg bomben Jeg er blevet så såret & ærligt har jeg ikke haft lyst til af min datter har været tæt på mig, for svigermonsteret har fået mig til af føle jeg bare er verdens ringeste mor!! Jeg tudbrøler til kæresten & forklare.. jeg får lukket op for alt! & får det egentlig nogenlunde i den HELE dag det måtte vare, igår kom monsteret igen! jeg gad bestemt ikke se eller snakke med hende, så tog bare min store dreng & gik. Hun skriver efterfølgende til min kæreste " Jeg synes der var en trkket stemning oppe ved jer " Min kæreste svare tilbage " det fordi Ida føler du er over hende med hvad fanden hun så end gør " det eneste der kommer ud af det, er en mega diskution med af det er mig der er noget galt med & mig der ikke er til af gøre tilfreds.
Det kom så langt ud igår, jeg sagde til min kæreste af han kunne tage vores datte & gå, for jeg magtede det virkelig ikke! Jeg magter ikke af være mor når der skal være alle de problemer Jeg mener selvf ikke af han skal tage min datter når jeg efterfølgende sidder & ser på hvad der egentlig skete igår så var det bare en af de der dumme kommentare..
Men piger - min kæreste tager hans mors parti nu, hvad fanden skal jeg stille op? Jeg er ked af det konstant, & har ærligt ikke lyst til min datter som det hele ser ud nu.. Svigermonsteret har virkelig fået lavet rod i det her hjemme.. Jeg føler ikke jeg er god nok til min datter
Hjælp piger .. er der nogen der kan gi mig et råd til hvad fanden jeg skal stille op?
Sorry det blev langt (:
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
Ikke nok med det er hårdt at blive mor for der sker så mange ting i kroppen på en og der skal ingenting til at blive slået ud af kurs. Og det burde "monsteret" også vide.
Fortæl din kæreste at du har brug for hans støtte for ingen kan gøre det bedre for din datter end dig og ham! og det skal du tro på!
Selvfølgelig er sutteflasken lavet rigtigt og har I det godt med at komme ud blandt folk så er det også det I gør. Uanset hvad andre folk mener og siger og gør.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 29
(hvis det var mig)
er da slet ikk i orden, hun får dig til og føle dig som en dårlig mor, eller ikk er god nok..
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
Vil lige sige til sidst, at jeg virkelig er ked af det på dine vegne over at din kæreste ikke støtter dig, desværre ser man det ret tit..
Kraaaam herfra
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
problemet er bare, jeg blir ikke gal, men rigtig ked af det. der skal intet til og vælte mig af pinden lige for tiden
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Har selv lige måtte sætte min svigermor på plads da de var på besøg. 1 gang de selv har taget initiativ til at komme tror jeg da de egentlig ikke viser den store interesse for Oliver. De mener vi bor for langt væk. Hun siger at de skal nå at komme og se lillebror på sygehuset, da de har billeder og film af Oliver derfra og det vil de også have af den lille. Siger så at det kan jeg ikke love da jeg skal have pks og ikke må få besøg det første døgn og når det er 2 gang ved man jo aldrig hvornår man kommer hjem. Tror hun blev lidt fornærmet, men det kan bare ikke hjælpe noget.
Når man får en lille ny i huset er der mange ting man skal vænne sig til og overskudet er måske ikke det største. Det må din kæreste da også kunne forstå. Så har man da ikke lige brug for at blive rettet på hele tiden..
nov 2008
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 38
Det lyder som min mor.... Og ja det er frygteligt...
For det første tager jeres lille pige overhovedet ikke skade af, at I tager hende med på tur. Tværtimod. Hun skal mærke jeres liv, og som I er vant til at leve det. Der tager din svigermor fuldstændig fejl...
For det andet ville jeg, hvis jeg var dig, tage en snak med din kæreste. Fortælle ham hvad du tænker. Hvis du er i tvivl om hvordan du skal sige det, så skrive det ned på papir til dig selv så du har fået ord på. Din svigermor skal IKKE bestemme over jeres liv og jeres børn. Er din kæreste også far til din søn? Hvordan er din svigermor overfor ham og jeres sammenspil?
Du lyder som en rigtig sød og omsorgsfuld mor, og du må ikke lade dig styre af en skør svigermor. Det er dit og din datters liv, og det er jer der skal finde ud af det.
Du må passe på dig selv, og ja det hele kan godt virke lidt uoverskueligt lige når man har født, og jeg kan ærlig talt godt følge din tanke mht ikke at kunne overskue din datter, og bare lade kæresten og svigermonstret om at tage sig af hende.
Du er den ENESTE lige nu der er god nok for din datter. Det skal du sige til dig selv hele tiden. Du skal stoppe det medens du kan, og inden du ender med at sidde og blive depressiv.
Jeg synes ikke du skal true med bål og brand overfor din kæreste. For selvfølgelig vil du ikke gå fra ham, men han skal forstå at han bliver nødt til at stå op for dig og jeres datter, og ikke give sin mor ret.
Håber du kan bruge det til noget. Og Held og Lykke.
Knus Michele, william 290707 og phillip 161209
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Ida - Du ER en god mor!! Se på Málik, og du kan se at alt det du har gjord har været rigtigt, for din dreng trives.... Hvorfor skulle det være anderledes denne gang?
Råd søges / jeg skal ha luft! LANGT!