{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

? om sex {{forumTopicSubject}}

nu er jeg snart halvvejs og har i den forbindelse en del problemer med mit sex liv hvilket jo er en meget privat ting men mangler lidt gode råd.

jeg lider af meget tørre slimhinder eller det vil sige at jeg bliver meget våd men lige så snart han skal ind så bliver jeg tør længere op har prøvet glidecreme og olie mm men intet virker hvad bruger i.

mit andet problem er at lige så snart vi hoppe i kanen sammen så løber mælken ud af mine bryster hvilket jo ik lige frem er særlig lækkert selvom han nu tager det pænt er det for en peridoe eller bliver det ved resten af graviditet.

håber i kommer med jeres erfaringere og ideer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? om sex
  • #2   30. maj 2011 øv men tak alligevel

• #3   30. maj 2011 har i prøvede med kondom?? der smurt med glidecreme? og vis du selv smøre dig forneden med glidecreme inden han skalind i dig måske??

ang mælken har jeg ikk oplevede men behold dig bh på med et ammeindlæg i vis du har noget fræk undertøj så har din mand nok ikk noget mod det blir på he..

• #4   30. maj 2011 det med kondom er ik forsøgt det må vi prøve:-) ja det var sq da en mulighed må ud og købe sådan en så jeg kan sætte amme indlæg i:-)

• #5   30. maj 2011 man kan nemlig få kondom med glidecreme osse og vis i så smøre lidt ex på

altså min mand tænder vild på frækt undertøj og ja lige pt føler jegm ig ikk særlig sexet hehe men vi dyrker dog stadigvæk sex så frem med det frække undertøj hihi

• #7   30. maj 2011 jeg er meget våd ved sex af og til og andre gange må vi opgive fordi jeg bare ik kan blive våd nok og vi har os prøvet div cremer.

mælk fra brystet kender jeg til men mit er dog ik hver gang ved sex. men hvis han nusser dem for meget ja så står han for skud. og han tager det os meget pænt. men ja det følger jo desværre med graviditeten. jeg er 24+4

• #8   30. maj 2011 Grunden til mælken løber, er fordi der er et stof i kroppen som danner mælken, ligeså snart man bliver liderlig. smiley Det går ikke væk, desværre.

• #9   30. maj 2011 tak for rådne det skal prøves det hele

• #10   30. maj 2011 tak for rådne det skal prøves det hele

• #11   31. maj 2011 Er ikke sikker på, det er fordi du er tør... selvom vi bruger creme og jeg er våd nok, føles det også som om han slider mig indvendigt. Slimhinderne er bare hævede og fyldt med blod... derfor mere ømme... jeg erkender blankt at jeg ikke nyder sex særlig meget i den sidste halvdel af graviditeten... kun nærheden i det.
    Og ja, mælken bliver ved med at løbe... har oveni købet været ude for at det sprøjtede op på kæresten selvom han var øverst... så plejer at beholde BH og ammeindlæg på, selvom det føles lidt spøjst.

• #12   31. maj 2011 rikke det var lige netop den følelse jeg har kunne ik beskrive det så godt mange tak

Kommentér på:
? om sex

Annonce