597 visninger
|
Oprettet:
hvad gør vi forkert {{forumTopicSubject}}
sia er nu 8 uger, hun spiser hele tiden og når hun ik gør det så skriger hun eller skal underholdes, hun sover nok kun 2 timer sammen lagt på en dag, hun sover tilgendgæld rigtigt godt om natten, vi har jo selvfølgelig også en smule tid med hende hvor alt er godt men det er nok også kun ca 2 timer på en hel dag, hun vil max ligge 10 min alene på hendes aktivitets tæppe af gangen, hun vil ik ligge alene ellers. hvad er der galt med hende???
nogen der har prøvet det samme eller noget ligende?
har virkelig meget brug for jeres hjælp for det er meget opslidende.
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 210
når hjeg skriver at hun ligger alene på tæppet, så er det i den for stand at hun ikke ligger på vores arm, vi sidder skam lige ved siden af hende og under holder hende, for ellers vil hun ik.
men vil ik sige at 10min er meget for sådan en lille en, har mange venne par med børn og hvis deres børn ik er sultne og ik har lort i blen kan de ligge lige indtil at de bliver sultne eller føgler ubehag, nogen gange meget længe syntes jeg
sep 2008
Følger: 1 Svar: 1
Sad lige og læse dit indlæg og snakkede med min veninde, og hun siger at det evt. ku være fordi barnet ikke for næring nok, plus kolik.. Evt. tal med jeres læge..
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
men altså min datter havde nøjagtigt på samme måde da hun var bitte. og jeg gjorde bare det at jeg tog hende op og sang for hende og trøstede hende og så handlede alt bare om hende men jeg havde jo også den ''fordel'' at jeg på det tidspunkt var alene med hende og ikk havde andet/ andre at gå op i. jeg snakkede meget med hende og lod hende vide jeg var der.. og så begyndte jeg imens jeg gik hen og vaskede op eller gik i bad så satte jeg noget musik på til hende det ku hun godt lide. og andre gange tog jeg hendes skråstol og satte hende i den mens jeg gik i bad og så lage jeg hendes spilledåse ved siden af hende og stod og sang for hende.. og så kom det helt automatisk at hun fandt ud af jeg var der ved hende selvom jeg ikk sad med hende hele tiden. men bare det hun hørte jeg var der var nok. og så var jeg hjemme ved min mor hver dag hvor jeg så tog min mors hund en gang imellem og gik med den imens jeg lod min mor kigge efter Linea så Linea og lærte at andre også var gode nok når jeg ikk lige var der.. (det var også en god ting at gøre altså at gå en tur på 30 min. tid en gang imellem både for mig og hende for det gjorde det meget nemmere da hun sku passes første gang en hel dag:) og igen første gang da hun sku overnatte væk fra mig)
lidt langt indlæg men håber du ka bruge lidt af det måske..
og så husk i gør intet forkert det er HELT ALDELES NORMALT at en lille p 8 uger søger tryghed og kærlighed. du ska huske på hun immervæk har levet 9 mdr. helt trygt og roligt og ingen nye indtryk, det er jo også voldsomt for de små at komme ud og lige pludselig er der tonsvis ting og lyde omkring dem.. det var sådan min sp. fortalte det til mig:)
ps. jo roligere du tager det når hun græder jo mere tryg er den lille for så mærker hun jo du har styr på det og ikk er ''bange''
held og lykke
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Hun skulle også underholdes konstant, og bare man lige lagde hende bødt eller satte hende i skråstolen for at gå ud efter noget i køkkenet skreg hun straks, og hun skulle "hænge" hele tiden. Gåture i barnevogn blev også ofte til når mig og mine lillesøster på 17 gik tur med hende at den ene måtte gå med vognen og den anden måtte gå med Naja så hun hang på armene før hun holdte op, så vi begge var trætte i armene når vi nåede hjem for hun ville næsten heller ikke sove.
De fandt først sent ud af at hun havde noget kolik. Min mor troede ikke helt at det var kolik fordi hun forbandt det med børn der skreg uafbrudt i alle 3 mdr men efter vi læste lidt om det kunne vi godt se det og lægen efter nogle måneder også sagde at det var noget kolik af en art.
nu er hun 5 mdr og det er slet ikke det samme som før. Nu kan hun godt sidde i skråstolen ude i køkkenet mens vi laver mad uden hun skriger.
for når jeg ringede hjem til min mor og snakkede i telefon med hende var det også næsten umuligt fordi hun skreg hver gang.
det kan godt være noget kolik men lægerne er lidt påpasselige med at konkuldere at det er kolik
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
man kan lave søvn træning med de små sender gerne en linke til dig.
ellers kan du prøve nogen dråber der hedder mylicon dråber kan købe på apoteket skal give 15 dråber før hvert måltid det hjalp her vi fik en glad dreng igen.
kristoffer spiste nemlig også hele tiden så maven fik ikke ro der hjælper de dråber.
jun 2008
mange tak for jeres gode råd og hjælp, nu vil jeg så prøve lidt af det hele og se om det hjælper
mar 2008
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jun 2008
christina: ja det kan også sagtens være en periode hun har, eller måske hun er lidt stresset hvs vi har haft en travl uge.
nej der er bestemt ik 2 børn der er ens men skrev også det der med at de lagde længe fordi at pernille skrev at 10 min var meget længe for sådan en lille en
mar 2008
jun 2008
jun 2008
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 291
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 291
hvad gør vi forkert