{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Hvad gør vi {{forumTopicSubject}}

Min datter på 5 mdr er syg på 7 eller 8 uge nu...

Det har stået lidt stille, men heldigvis ikke blevet værre, men er nu begyndt at tage til igen... Snotten løber nu igen, hun hoster som en gal og den er nu begyndt at blive tør hoste (hun fik for 7 eller 8 uger siden falsk strobehoste).... Hun har svært ved at trække vejret, og kan slet ikke når hun hoster...

Jeg var ved lægen i dag med mig selv og spurgte så med hende (blev uvenner med en anden læge i sammen lægehus i sidste uge da hun begyndte at grine af mig pga den lille var syg og jeg forlangte hun skulle undersøges) og han mente vi lige skulle se tiden an en uge til halvanden endnu...

Hvad dalen gør jeg snart?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør vi
  • #1   16. feb 2012 Lyder ikke som særligt kompetente læger, små børn bør ikke gå syge så længe.. jeg ville nok kontakte lægevagten og sige at barnet havde fået det værre og få dem til at tjekke..

• #2   16. feb 2012 Jeg ville ringe til lægevegten når klokken passerer de 16... Ikke altid de er skide meget bevendt heller, men mon ikke du kan få en tid der.

Vi har her haft døjet en del med bronkitis i efteråret, startet med snot efterfulgt at flere ugers tør hoste... tænker om det kan være sådan noget... taget i betragtning vejret har været fugtigt og tåget de sidste par dage passer godt sammen med at det tager til igen... desværre.

Lægerne har dog gerne ville se Mikkel bare for at sikre at det ikke satte sig, og ellers har jeg skulle være obs på at han ikke lød besværet i verjtrækningen...

Derfor tænker jeg at du skal lægge vægt på det med vejrtrækningen når du ringer til lægevagten, da det åbenbart er noget de kigger lidt ekstra på (efter min erfaring).

Men ja, ville da være godt skuffet over de læger der er dernede hvis jeg var dig/jer, og tror også jeg kunne overveje at skifte til en anden læge, for lyder ikke til et sted du har nogen "særlig tilknytning til" med den behandling.

• #3   16. feb 2012 min pige på 6 mdr har haft det sådan i længere tid også viste sig at være mellemørebetændelse og astma så hun har fået bricanyl hvilket hjælper helt vildt

• #4   16. feb 2012 Har du prøvet selv at tage kontakt til børneafdelingen. Måske de kan hjælpe. Syntes det er længe hun har været syg den lille...

• #5   16. feb 2012 Bio-strath skulle være rigtig godt til at booste immunforsvaret, så det ville jeg da ihvertfald prøve. Og ja, så op og banke i bordet hos lægen.

• #6   16. feb 2012 jeg villle kontakte øre næse hals læge.. de er super på området snot og forkøelse

Kommentér på:
Hvad gør vi

Annonce