Hvad gør vi {{forumTopicSubject}}
Min datter på 5 mdr er syg på 7 eller 8 uge nu...
Det har stået lidt stille, men heldigvis ikke blevet værre, men er nu begyndt at tage til igen... Snotten løber nu igen, hun hoster som en gal og den er nu begyndt at blive tør hoste (hun fik for 7 eller 8 uger siden falsk strobehoste).... Hun har svært ved at trække vejret, og kan slet ikke når hun hoster...
Jeg var ved lægen i dag med mig selv og spurgte så med hende (blev uvenner med en anden læge i sammen lægehus i sidste uge da hun begyndte at grine af mig pga den lille var syg og jeg forlangte hun skulle undersøges) og han mente vi lige skulle se tiden an en uge til halvanden endnu...
Hvad dalen gør jeg snart?
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Vi har her haft døjet en del med bronkitis i efteråret, startet med snot efterfulgt at flere ugers tør hoste... tænker om det kan være sådan noget... taget i betragtning vejret har været fugtigt og tåget de sidste par dage passer godt sammen med at det tager til igen... desværre.
Lægerne har dog gerne ville se Mikkel bare for at sikre at det ikke satte sig, og ellers har jeg skulle være obs på at han ikke lød besværet i verjtrækningen...
Derfor tænker jeg at du skal lægge vægt på det med vejrtrækningen når du ringer til lægevagten, da det åbenbart er noget de kigger lidt ekstra på (efter min erfaring).
Men ja, ville da være godt skuffet over de læger der er dernede hvis jeg var dig/jer, og tror også jeg kunne overveje at skifte til en anden læge, for lyder ikke til et sted du har nogen "særlig tilknytning til" med den behandling.
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
Hvad gør vi