{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Stress/Angst (halv langt) {{forumTopicSubject}}

Hej tøser,

Jeg ved ikke hvor mange af jer der kan huske, at jeg for et par uger siden lavede en tråd om stress og angst.

Jeg lider af stress og angst, og er sygemeldt på 2. uge fra mit arbejde. Jeg var dog på arbejde i 4 timer igår og skal igen i morgen. Min arbejdsplads er meget forstående overfor det, og min psykolog anbefalede mig at komme igang. Jeg synes det var hårdt, men tror nok jeg synes det var en god ide.

Jeg lider af den angst at jeg er angst for angsten. Jeg er angst for at mine børn får dårlig mave, og kaster op og kan se tegn på det i de mindste ting. Det har været så slemt i den sidste år, men har haft angstanfald før. (er jeg blevet bevidst om det har været).
Jeg er startet hos en psÿkolog og har været der 2 gange. Hun har allerede givet mig nogle gode råd, og nogle ting jeg kan bruge. Men bare igår var der en af mine veninder hvis lille søn havde fået dårlig mave, og ham havde vi været sammen med der, og så begyndte hele mit tankemylder igen. Og her til morgen hostede min den yngste søn så han fik hikke og lignede en der skulle kaste op, og igen startede tankemyldret. Hvornår stopper det? Stiller jeg for store krav til mig selv efter kun to besøg hos min terapeut? Jeg kæmper for ikke at ringe og høre min dagplejemor hvordan det går med ham, men er blevet anbefalet af min psykolog ikke at gøre det. Da jeg så vil holde min angst "i live".

Nogle med de samme erfaringer, og nogle gode råd?

Tak fordi I læste så langt.

Knus Michele, William 290707 og Phillip 161209


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stress/Angst (halv langt)
  • #1   25. maj 2011 Jeg har det præcis som dig!!!!!
    Jeg er angst for at de bliver syge - selv en forkølelse kan slå mig helt ud.. Så har vi haft en dårlig oplevelse efter min yngste søns fødsel, han var ved at blive kvalt i fostervandet 5 dage gammel - og siden den dag er jeg SÅ bange for en af dem bliver kvalt, så opkast kan jeg slet ikke have med at gøre!!

    De råd jeg kan give dig er - tænk på at ligegyldigt hvad de fejler - så kan du intet gøre for at forhindre det alligevel.
    Faktisk er det sundt de bliver syge - for derved får de en masse antistoffer som giver dem et godt immunforsvar.
    Vi bliver jo også syge - og det er jo heller ikke noget vi dør af..

    Ved det er lettere sagt end gjort - og det er heller ikke altid den tankegang hjælper mig..

    Knus Malene, Kristian 030509 og Rasmus 051110


  • #2   25. maj 2011 Kender flere der er blevet behandlet hos hende her, med div. fobier, stress mm, hun er super god smiley

    http://www.allergi-terapi-behandler.dk/


Kommentér på:
Stress/Angst (halv langt)

Annonce