{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Amning - Ændret brystfølelse !? {{forumTopicSubject}}

Naja er nu 1½ måned og amningen kører ikke helt på skinner...

Jeg ammer dog, men må suplere når Naja højlydt giver udtryk for at min mælk I HVERT FALD ikke er nok. Så det bliver ca til 2 flasker om dagen udover amning....

I starten var mine bryster meget spændte når de var fyldt op..
Det er de slet ikke mere, selvom at jeg stadig ammer lige så meget ( lidt ) ..

Udvider brystet sig indvendigt med tiden så den 'spændte' følelse af at NU skal der snart malkes ud, eller springer barmen i luften forsvinder - Eller er det bare mig der er ved at køre endnu længere ned med mælkeproduktion..... ?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amning - Ændret brystfølelse !?
  • #1   10. sep 2008 tror din mælk er ved at forsvinde, for sådan havde jeg det da jeg stoppede..

Men køb en pumpe, gerne en til hånden og pump ud nogle gange, det hjalp mig med at give mere..

• #2   10. sep 2008 det er kun i starten at brystet er helt vildt spændt op. med mindre at man går langt over det tidspunkt hvor denlille skulle ha haft mælk. det er ikke sikekrt at din pruduktion er på vej ned af den grund..
    menhar du prøvet at pumpe ud så du kan se hvor meget mælk du har?
    og så skal du lade den stå i køleskabet lidt efter så fedtet kan komme til top. så kan du se om det måske er fordi du ikke har nok nærring i det.. kan jo godt være at det er det..
    en cm fedt eller lign er godt. fordi så er det ikke det der er galt.. du skullle ha ca 150 -200 ml i dine byster nu..

• #3   10. sep 2008 Hippentossen - Ja jeg har en pumpe min mine bryster kan ikke li' den *G*
    Aner ikke hvorfor men når jeg pumper så kommer der kun en smule ud, selvom at jeg VED at der er mere der ligger og gemmer sig derinde.. Og hvis jeg ligger Naja til ( og det samme da jeg ammede Malik for 2 år siden ) så kan/kunne de godt få mere ud...
    Så mig og pumper er åbenbart to modpoler...

men godt at høre at det måske bare er fordi at de har 'vænnet sig til at ha' mæl i sig' .... Måske...

• #4   10. sep 2008 hvor lang tid pumper du når du prøve?

• #5   10. sep 2008 jeg pumpede som regl i 25min, i hver for at blive tømt.

Det må være mig der har misforstået noget eller skrevet forkert. for jeg kunne jo mærke mine hele tiden pga smerter eller fordi han sov meget så de blev spændte.

• #6   10. sep 2008 jeg trak da meget tit til sidst 120ml ud..

• #7   10. sep 2008 hahahaha... ved godt hvad du mener.. smiley

• #8   10. sep 2008 Jeg pumper ca 15-20 minutter og så er der kommet omkring 60-80 ud af den ene boob og måske 30 ud af den anden ( Er nogle uger siden jeg pumpede sidst da jeg bare blev depri af at der ikke kom noget ud - Men det var på et 'fyldt' bryst )

Mille - Ok jamen så har du jo svarende med fra *ammelinien* og dem kan jeg også bruge !!
    Naja hjerner også 140-150 ml når hun er sulten så de er vist rimeligt ens...
    Ikke fordi at det er godt at du har samme problem , men så føler man da ikke at man er totalt Palle...

Jeg har ikke noget imod at give MME og hvis jeg løb tør er det også ok for mig.. Det er bare SÅÅÅÅ dyrt efterhånden...
    Men synes nu også at hun får rimeligt meget mælk fra mig stadigvæk smiley

• #9   10. sep 2008 så glæd dig til du skal bruge nan3.. Det er meget billigere end det andet, men der bruger man heller ikke så meget, da de jo spiser så meget andet.

• #10   10. sep 2008 Anita - Er der også NAN 3 nu ?

Da Malik var bebse så var der da kun NAN 1 og 2 ... Og det er immervæk ikke engang 2 år siden *G*

Kommentér på:
Amning - Ændret brystfølelse !?

Annonce