6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Puha kender i det ???? {{forumTopicSubject}}
Kender i den at man glemmer en masse ting nogle gange. når man nu er gravid ???
Jeg har haft en stresset mdr med min far's indlæggelse på intensiv - død og begravelse. Og så en del familiebesøg i påsken.. så da jeg i lørdags modtog en besked fra min veninde - tænkte jeg bare "ej for fanden!" hun skrev nemli at de godt kunne komme til min fødselsdag *G*
Jeg havde faktisk glemt at jeg i denne weekend holder 2 fødselsdage komsammen og så middag på selve min fødselsdag hos min mor...
så idag troede jeg den stod på afslapning - men der skal gøres rent - handles ind til den kommende weekend..
imorgen skal jeg til scaning - bage - og have manden's familie på besøg om aften til middag.
Lørdag hedder det bage igen og vennerne kommer til "børnefødselsdag" kl. 14 og så om søndagen hedder det hjem til min mor og holde en lille hygge fødselsdag - samt i babysam *G*
Tænk alt det havde jeg glemt !! hvordan fanden kan man det ???
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
Det kan man når tankerne er et helt andet sted.. og man måske havde tænkt at det ikke var i denne weekend, men i næste eller sådan noget:)
Men sys nu også du er lovlig undskyldt, det har jo været en hård måned..
Jeg har ikke altid undskyldninger, selv før jeg blev gravid havde jeg det med at dobbelt booke mig selv..
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
men når man har andet at tænke på så er det ikke lige det man tænker mest over
Puha kender i det ????