{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

puha 40 år og indbydelse {{forumTopicSubject}}

ja som sagt puha, så nærmere jeg mig snart de 40 og skal til at invitere folk så de har god tid til at planlægge, da der sker meget i familien sidst i april og starten af maj (runde føsdage + datter's fødsel samt niece's datter 1 år)..
jeg kunne godt tænke mig nogle lidt sjove indbydelser, så kom endelig med forslag hvis i kender nogle smiley
på forhånd taaak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puha 40 år og indbydelse
  • #1   18. jan 2011 Til min lillesøsters konfirmation lavede min far en dvd som indbydelse. Derpå var sjove billeder af hende, en lille hjemmevideo og så indbydelsen og ønskeliste. Jeg synes det var rigtig sjovt og anderledes:)

• #3   18. jan 2011 begge 2 gode ideer, havde tænkt lidt på billeder, da min fætter lige har fundet en masse billeder af mig som bebs og frem til ca 2 år, syntes selv jeg bare er så skøn på de billeder, så dem ville jeg gerne ha flettet ind i..
    havde også tænk lidt hen af, den dag kom familien's prinsesse til verden og så et eller andet mere i en masse sjove sætninger (prinsesse fordi jeg er den eneste tøs i en stor familie)

• #4   18. jan 2011 ja det blir ikke det hel vilde store, da vi som sagt har flere store dage inden for 14 dage i familien Bror 50,samt svigerinde 50 samt en konformation niece fra 22 april og til 20 maj og min datter er sat til 13 maj), samt min mand blir 40 i sep, min yngste datter blir 18 i juni og vi har kobberbryllup 1 nov i dette år,så vi har ikke råd til store fester, (har valgt at 18 års og kobberbryllup blir de store) men vil gerne holde lidt alligevel så det blir en champange brunch på mit arbejde (cafe)

• #5   18. jan 2011 rigtig god ide, men er bare slet ikke kreativ GGG til at finde på sådanne tekster

• #6   18. jan 2011 joe min niece. men det skal også være en overraskelse til hende også. alle tror nemlig jeg ikke holder noget pga alle de andre fester

Kommentér på:
puha 40 år og indbydelse

Annonce