drømme -langt {{forumTopicSubject}}
hej tøser
andre end mig der har drømt mærkelige drømme om den lille?
jeg vågnede i nat og husker bare alt hvad jeg drømte her kommer det i korte træk
mit vand går på termin dag og vi køre på hospitalet og alt er som det skal være lige ind til der er vagtskifte og den jordmor jeg så får vælger og gi mig smerte stillende som jeg ik ønsker og jeg kan ik tåle ret meget medicin og det hun giver mig kan jeg ik tåle og besvimer midt i min fødsel og husker så ik mere før jeg vågner op igen og mærker på min maven den er væk og jeg går i panik og skriger en jordmor kommer løbene og fortælle jeg havde fået et kejsersnit og jeg havde fået en dreng og han havde det godt men lige var til tjek og min mand var med falder så ned på jorden, går på toilet og da jeg rejser mig står jeg i blodpool og skriger og så vækker min mand mig og trister mig og siger at selvfølgelig bliver det ik sådan til den tid men hvad betyder det??
undskyld det blev langt:-)
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg tror bare det er en masse nye tanker og følelser som kroppen og hjernene bearbejder på den måde. Det betyder ingenting i min verden. Selvom man nogle gange bliver skide bange-
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
drømme -langt