{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

drømme -langt {{forumTopicSubject}}

hej tøser

andre end mig der har drømt mærkelige drømme om den lille?

jeg vågnede i nat og husker bare alt hvad jeg drømte her kommer det i korte træk

mit vand går på termin dag og vi køre på hospitalet og alt er som det skal være lige ind til der er vagtskifte og den jordmor jeg så får vælger og gi mig smerte stillende som jeg ik ønsker og jeg kan ik tåle ret meget medicin og det hun giver mig kan jeg ik tåle og besvimer midt i min fødsel og husker så ik mere før jeg vågner op igen og mærker på min maven den er væk og jeg går i panik og skriger en jordmor kommer løbene og fortælle jeg havde fået et kejsersnit og jeg havde fået en dreng og han havde det godt men lige var til tjek og min mand var med falder så ned på jorden, går på toilet og da jeg rejser mig står jeg i blodpool og skriger og så vækker min mand mig og trister mig og siger at selvfølgelig bliver det ik sådan til den tid men hvad betyder det??

undskyld det blev langt:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drømme -langt
  • #1   15. apr 2011 JA!!! Har haft mange virkelig sære drømme fra jeg var 10+ til jeg var ommkring 14+. Kæft nogle underlige ting ens underbevidsthed strikker sammen. Både uhyggelige og helt almindeligt sære, som at skulle lære King Kong at vaske op.

Jeg tror bare det er en masse nye tanker og følelser som kroppen og hjernene bearbejder på den måde. Det betyder ingenting i min verden. Selvom man nogle gange bliver skide bange-

• #3   15. apr 2011 tror nu heller ik at de har en eller anden betydning som sådan jeg tror ik på alle de der mener og kunne tyde drømme men det er da en underlig ting at drømme men pyt den lille lægger jo sikkert i maven:-)

• #4   15. apr 2011 Jeg har dælme også drømt mærkelige ting. Bla. det med at lære King kong at vaske op, pænt svært med de store lapper. Ved ikke hvorfor det lige er det eneste jeg kan huske lige nu. *g*

• #5   15. apr 2011 pernille hehe king kong der vasker op det gad jeg sq godt se smiley det er sjovt man kan drømme sådan nogen underlige ting

• #8   16. apr 2011 Jeg drømte at da jeg havde født overlod jeg barnet til mine forældre en uges tid og glemte alt om det... det er sq også en underlig drøm om mit længe ventede ønskebarn...

Kommentér på:
drømme -langt

Annonce